امروز : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲
صفحه نخست | اقتصادی | دستگاه «ام آر آی» پارسیان هرمزگان وارد مدار خدمت شد

دستگاه «ام آر آی» پارسیان هرمزگان وارد مدار خدمت شد

اخبار :
منتشر شده در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹

 همزمان با سفر یک روزه استاندار و مدیران هرمزگان به پارسیان دستگاه «ام آر آی» این شهرستان وارد مدار خدمت شد.

دستگاه «ام آر آی» پارسیان هرمزگان وارد مدار خدمت شد

به گزارش پایگاه خبری قشم، استاندار هرمزگان شامگاه پنجشنبه در جمع بندی نتایج این سفر گفت: این دستگاه ام آر آی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال خریداری شد و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز بابت ساختمان و زیر ساخت های این مجموعه تامین و در این سفر، به مردم شریف تحویل شد.

مهدی دوستی افزود: در این سفر یک روزه نزدیک به ۱۰۰ نفر از مدیران استان در شهرستان پارسیان حضور پیدا کردند و به صورت بی واسطه از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کردند.

وی اضافه کرد: مهم ترین مسائلی که در دیدارهای بی‌واسطه مطرح شد بحث ‌زمین‌های موات، بحث اشتغال در صنایع فعال منطقه، زیرساخت‌های آموزشی و گمرکات بود و در مباحث تجاری نیز موارد مختلفی بیان شد.

دوستی یادآور شد: در دور اول سفر به شهرستان پارسیان ۸۵ مصوبه داشتیم که از این تعداد ۷۲ مصوبه انجام شده، یک مصوبه قطعی است و تلاش داریم ۱۲ مصوبه دیگر را بتوانیم عملی کنیم.

وی با اشاره به بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان پارسیان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه ها متوسط است و آن هم متأثر از ۲ شاخص روند اجرا و سهم آورده‌ مردم است از این رو اگر مردم آورده های خود را ساماندهی کنند روند کار نیز سرعت بیشتری خواهد یافت و زودتر صاحبخانه خواهند شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در بازدید از منطقه ویژه پارسیان، مگا پروژه‌های میلیارد دلاری، جی تی ایکس و آن تی یوم نسبت به بازدید قبلی پیشرفت قابل توجهی داشتند و کارگاه ها با تقریبا یکهزار نفر نیرو فعال بودند، همچنین پروژه آب شیرین کن پیشرفت ۴۰ درصدی داشت، اسکله ها تقریبا تمام شده و یک پست اسکله نیز در حال احداث است که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهندرسید.

عالی ترین مقام اجرایی استان هرمزگان تاکید کرد: تاکنون بیش از ۴۰هزار میلیارد ریال برای پروژه‌های پارسیان پرداخت شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=23596

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات