امروز : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۷
صفحه نخست | اجتماعی | پرداخت هزینه ۷۰۵ زوج نابارور بیمه شده تامین اجتماعی در استان هرمزگان

پرداخت هزینه ۷۰۵ زوج نابارور بیمه شده تامین اجتماعی در استان هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۶
پرداخت هزینه ۷۰۵ زوج نابارور بیمه شده تامین اجتماعی در استان هرمزگان

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از پرداخت هزینه ۷۰۵ زوج نابارور بیمه شده تامین اجتماعی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قشم، غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، در نشست استاندار هرمزگان با دبیر ستاد ملی جمعیت، اظهارداشت: یکی از اقدامات مثبتی که در حوزه بهداشت و درمان هرمزگان به وقوع پیوست تشکیل قرارگاه مردم هرمزگان بود.

وی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان مشارکت خوبی را در قرارگاه مردم داشتند و خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم شریف استان ارائه شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، تصریح‌کرد: یکی از محورهایی که با تأکیدات نماینده عالی دولت در استان، ذیل قرارگاه مردم ورود کردیم بحث شناسایی زوج‌های نابارور بود چرا که آمار دقیقی از این قشر وجود نداشت و خیلی‌ها حتی اطلاعی از ناباروری خود نداشتند.

مومنی تاکید کرد: با بسیج همه امکانات موجود موفق شدیم هزینه درمان ۷۵۰ زوج ناباور بیمه شده تامین اجتماعی در استان را پرداخت کنیم و در این راستا با توجه به اینکه خیلی‌ها حتی هزینه رفت و آمد به مرکز استان نداشتند مراکز شرق و غرب را نیز فعال کردیم.

وی خاطرنشان‌کرد: لازم است در قوانین بالادستی نیز توجه ویژه‌ای به بانوان شود من به عنوان یک پزشک اعتقاد دارم وقتی یک بانوی کارمند بخش عمده‌ای از ساعت زندگی‌اش را در محل کار حضور دارد قطعا شرایط باروری‌اش کاهش خواهد یافت‌.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=17190

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *