امروز : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹
صفحه نخست | اجتماعی | دستگیری ۱۹ اخلال گر نظم عمومی در هرمزگان

دستگیری ۱۹ اخلال گر نظم عمومی در هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنيت عمومی واجتماعی و دستگيری 19 اخلال گر نظم عمومی در 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

دستگيری 19 اخلال گر نظم عمومی در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور ایجاد امنیت پایدار در محلات، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد مخلان نظم عمومی ، مجرمین و متهمین تحت تعقیب در قالب طرح محله محور به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح در چند عملیات ضربتی و جداگانه مجموعا ۱۹ نفر از مخلان نظم عمومی و اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند دستگیر ودر بازرسی از منازل و مخفیگاههای متهمان ۳ قبضه سلاح سرد از نوع چاقو و قمه ، ۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۲ تیر فشنگ کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان این که در این طرح از تعداد ۱۲۱ متهم دیگر نیز در این زمینه تعهدات لازم اخذ گردید ، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۲۵ اخلالگردیگر شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار می باشد، از عموم شهروندان ومردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی و مشکوک توسط فرد یا افرادی خاص، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام گردد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=23575

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات