امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هشدار داد ؛ پرهیز از تردد شناورهای سبک در آب های خلیج فارس/ خودداری از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هشدار داد ؛ پرهیز از تردد شناورهای سبک در آب های خلیج فارس/ خودداری از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات

منتشر شده در ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
استانداری

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایلنا، مهرداد حسن زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، اظهار کرد: طی از امروز ۹  تا جمعه ۱۲ شهریور ماه با تاثیر فعالیت سامانه فصلی در استان، رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ و تند باد لحظه ای را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به مناطق تحت تاثیر فعالیت سامانه فصلی استان، افزود: بیشترین تاثیرات این سامانه بر ارتفاعات استان هرمزگان از جمله  بشاگرد، حاجی آباد، رودان، بستک و ارتفاعات بخش مرکزی استان خواهد بود.

حسن زاده تصریح کرد: طبق پیش بینی هواشناسی طی مدت یاد شد با توجه به شرایط جوی حاکم بر مناطق مرتفع استان احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، کاهش دید افقی و گرد و خاک در استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بیان کرد: همچنین طی هفته جاری افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی موجب مواج شدن آب های استان و افزایش ارتفاع موج در محدوده ۱۵۰ سانتیمتر در دریای عمان، تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس با تاکید بر شهرستان ها و جزایر جاسک، سیریک، قشم، هرمز، هنگام، لارک، تنب بزرگ و کوچک خواهد شد.

وی با اشاره به متلاطم شدن دریا، اختلال در ترددهای دریایی، احتمال پاره شدن تورهای صیادی، خاطر نشان کرد: با توجه به متلاطم شدن دریا از هم استانی های عزیز تقاضا می شود که از تردد شناورهای سبک خودداری کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6844

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *