امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵
صفحه نخست | اجتماعی | برگزاری مسابقات فوتسال جام مکتب خانه‌های قرآنی روستاهای بخش مرکزی جاسک

برگزاری مسابقات فوتسال جام مکتب خانه‌های قرآنی روستاهای بخش مرکزی جاسک

اخبار :
منتشر شده در ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۷

به گزارش پایگاه خبری قشم، فینال این مسابقات بین دو تیم مکتبخانه قرآنی گتان بالا و بونجی با قضاوت احمد فولادی و حسن بازرگان برگزار شد که این بازی با نتیجه هفت بر یک به سود مکتبخانه گتان بالا به پایان رسید و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.
این مسابقات به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان با حمایت های رئیس شورای بخش مرکزی و همکاری مربیان مکتبخانه‌های قرآنی و رئیس هیئت روستایی و بازی های بومی محلی جاسک جناب آقای علی پیاب برگزار گردید.
مراسم فینال و اهدای جوایز مسابقات با حضور مهندس مهرانی فرماندار جاسک، سرهنگ نکویی‌زاده جانشین بسیج، یعقوب‌فر رئیس شورای بخش مرکزی، یوسف طاهری نائب رئیس شورای شهرستان جاسک، عبدالمجید مرادی رئیس ورزش و جوانان و ارجمند رئیس هیئت فوتبال جاسک، علی پیاب رئیس هیئت روستایی و بازی های بومی محلی ، همچنین بزرگان و پیشکسوتان و مربیان قرآنی برگزار شد.
در این مراسم فرماندار جاسک ضمن تشکر از عوامل برگزاری این مسابقات و حمایت‌های رئیس شورای بخش مرکزی و مربیان قرآنی در خصوص ورزش و اهمیت آن در سالم سازی جامعه مطالبی بیان کرد و گفت: استعدادهای بالقوه‌ای در بین نوجوانان و جوانان روستاها وجود دارد.
مهرانی فرماندار جاسک عنوان کرد: کارهای خوبی در امر زیرساخت های ورزش روستایی جاسک توسط دولت سیزدهم انجام شده است. خوشحال هستم در تمام روستاهای جاسک زمین‌های چمن مصنوعی احداث شده که جای تشکر را دارد.

سپس میرمحمد یعقوب‌فر رئیس شورای بخش مرکزی از حضور فرماندار و جانشین فرمانده بسیج و مسولین ادارات در این مراسم تشکر کرد و گفت: هدف بنده و همکاران من در شورای بخش مرکزی کمک به ورزش و ایجاد شادابی و نشاط در بین جوانان روستاها می‌باشد.
وی از میزبانی خوب و مهمان‌نوازی مردم روستای بونجی تشکر کرد.
رئیس شورای بخش مرکزی به تیم های اول و دوم این مسابقات قول اهدای لباس ورزشی داد.
در این مسابقات محمد پشنجه از تیم گتان بالا بهترین بازیکن، محمد امین آتیش پنجه اقای گل و مصطفی پناهنده بهترین دروازبان انتخاب شدند.
لازم به ذکر است جوایز این مسابقات توسط رئیس شورای بخش مرکزی و پاچال دادرحمان به مدیریت محمد یگانه نوازی تهیه شده است.
عوامل برگزاری و داوری این مسابقات برعهده آقایان احمد فولادی، یونس هاشمی، جلال پیشکی و علی پیاب بودند که جای تشکر دارد.

 

 

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13983

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات