امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶
صفحه نخست | اجتماعی | کارکنان انتظامی قشم ۹ هزار سی‌سی خون اهدا کردند

کارکنان انتظامی قشم ۹ هزار سی‌سی خون اهدا کردند

منتشر شده در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۲

 فرمانده انتظامی قشم گفت: جمعی از کارکنان انتظامی این فرماندهی به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا در تنها پایگاه انتقال خون این شهرستان مرزی حاضر شدند و ۹ هزار سی‌سی خون اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری قشم، سرهنگ مهراب کاظمی روز شنبه افزود: در این اقدام خداپسندانه ۲۰ نفر از کارکنان این فرماندهی که از شرایط مناسبی برخوردار بودند در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه با اهدای خون خود نبض زندگی را در جزیره قشم نگین خلیج فارس منتشر کردند.

وی ادامه داد: به گفته مسوولان امر خون‌های جمع‌آوری شده برای تامین نیاز خونی بیماران بستری در ۲ بیمارستان این شهرستان مرزی و بیماران خاص همچون دیالیزی‌ها و بیماران تالاسمی استفاده می‌شود.

فرمانده انتظامی قشم توضیح داد: کارکنان این فرماندهی اهدای خون را به عنوان جزئی از جامعه ایران اسلامی، وظیفه خود دانسته و هدف از مشارکت در این امر انساندوستانه را اشاعه فرهنگ اهدای خون و کمک به همنوع عنوان کردند.

هفته فراجا همه ساله در اواسط مهرماه برگزار می شود.

۱۳ مهر در تقویم رسمی کشورمان به نام روز نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

امسال از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به عنوان هفته گرامیداشت فراجا نامگذاری شده و شعار این هفته “شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار” است.

جزیره قشم با وسعت یک‌ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=15315

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات