امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷
صفحه نخست | اخبار قشم | باشگاه عماد قشم نیازمند حمایت مسئولان

باشگاه عماد قشم نیازمند حمایت مسئولان

منتشر شده در ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۶

به گزارش پایگاه خبری قشم، فرزین پرگر عنوان کرد:  باتوجه‌به صعود گروه  تیم  فوتسال عماد به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان استان که یقیناً با حمایت هواداران خونگرم قشمی و بازی مطلوب بازیکنان انجام گرفت، نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولین شهر هستیم تا بتوانیم به مرحله بالاتری ارتقا یابیم.

پرگر ادامه داد: عماد قشم شروع موفقی در مسابقات لیگ برتر استان در مرحله گروهی داشت، مسئولان با دلسوزی و توجه ویژه به این تیم  می‌توانیم شاهد صعود به لیگ زیرگروه کشور باشیم.

وی ادامه داد: ورزش تنها سرگرمی این روزهای جوانان جامعه است که می‌توانیم با به‌روز کردن و حمایت از این حرفه شاهد پیشرفت روزافزون در ورزش شویم. روزهای گذشته همه ما شاهد شور و نشاط در سالن محل مسابقه بودیم، هواداران خونگرم سرمایه ما و فوتسال جزیره هستند که با هواخواهی خودشان باعث صعود تیم به مرحله نیمه‌نهایی شدند. ان‌شاءالله مسئول شهرستان در مدت‌زمان باقی‌مانده (۴۸ ساعت) تا اعلام میزبان مرحله نهایی دست‌به‌دست هم بدهند و به یاری هیئت فوتبال و باشگاه عماد بشتابند تا بدون هیچ اضطرابی میزبان مرحله نهایی باشیم، دست‌کم برای شور و نشاط در جامعه قشم پشت‌به‌پشت هم بایستیم.

پرگر ادامه داد: جهت میزبانی نیازمند درخواست آن از طرف هیئت فوتبال قشم به هیئت فوتبال استان هستیم. همکاری پایدار مرکز بهداشت، هلال‌احمر برای آمبولانس، پزشک در محل بازی و همچنین نیروی انتظامی و شهرداری برای امنیت در سالن مسابقه  نیازمند هستیم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=14590

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات