امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱
صفحه نخست | اجتماعی | همزمان با سراسر کشور انجام می شود؛ برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۰۰۶ نفر با اولویت جذب پرستاران دوران کرونا

همزمان با سراسر کشور انجام می شود؛ برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۰۰۶ نفر با اولویت جذب پرستاران دوران کرونا

منتشر شده در ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: آزمون استخدامی برای جذب ۲۰۰۶ نفر با اولویت جذب پرستاران دوران کرونا روز جمعه ۲۸ مهرماه همزمان با سراسر کشور توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری قشم، دکتر غلامعلی جاودان اعلام کرد: که آزمون استخدام کادر درمان و نیروی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای جذب ۲۰۰۶ هزار نفر با اولویت جذب پرستاران دوران کرونا روز جمعه ۲۸ مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای آن دسته از پرستارانی که در ایام کرونا در بیمارستان خدمت داشتند امتیاز ویژه ای در نظر گرفته شده است.

دکتر جاودان اظهار داشت: امکان دریافت کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه ۲۵ مهرماه برای داوطلبان آزمون فراهم شده و داوطلبان می توانند به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند و با آمادگی کامل در محل حوزه های امتحانی تعیین شده حاضر شده و در آزمون شرکت نمایند.

دکتر جاودان گفت: این آزمون روز جمعه بیست و هشتم مهرماه سال جاری در سه حوزه جهاددانشگاهی واحد هرمزگان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ، پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=15701

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات