امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۴
صفحه نخست | اجتماعی | استخدام در فرودگاه‌های هرمزگان

استخدام در فرودگاه‌های هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۶

در آزمون استخدامی فرودگاه‌های کشور، ۲۹ سهمیه استخدامی متعلق به استان هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری قشم، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آزمون استخدامی برگزار می کند.

عناوین شغلی و رشته تحصیلی مورد نیاز استان هرمزگان ۲۹ نفر در ۴ رشته است.

در استخدامی جدید، کارشناس مراقبت پرواز به تعداد ۱۱نفر مرد با مدرک تحصیلی کارشناس کامپیوتر (نرم افزار) و هوانوردی (مراقبت پرواز) و نیز کارشناس الکترونیک هواپیمایی به تعداد ۷نفرمرد با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد الکترونیک هواپیمایی، کنترل ابزار دقیق، و مهندسی برق، مهندسی مخابرات برای هرمزگان لحاط شده است.

علاوه بر این برای کارشناس عملیات فرودگاهی به تعداد ۵نفر مرد با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی فناوری و اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی ،مهندسی مکانیک و نیز عنوان شغلی کارشناس عملیات فرودگاهی با تعداد ۶نفر مرد یا زن با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان انگلیسی، مهندسی فناوری و اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، اقتصاد,علوم اقتصادی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت منابع انسانی و حقوق برای هرمزگان در نظر گرفته شده است.

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس https://hrtc.ir مراجعه کنند. ثبت نام در این آزمون روز جمعه ۲۱ مهر ماه آغاز می شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=15577

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات