امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷
صفحه نخست | سیاسی | تازه‌ترین آمار انتخاباتی در هرمزگان

تازه‌ترین آمار انتخاباتی در هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۵

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: ۱۹۹ نفر در هرمزگان ثبت نام خود را برای انتخابات مجلس نهایی کردند که ۳۰ زن در میان آنان دیده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری قشم،، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز در بیان جزییات نامنویسی داوطلبان انتخابات مجلس در هرمزگان عنوان داشت: ثبت نام ۱۹۹ نفر برای داوطلبی کاندیداتوری انتخابات در هرمزگان نهایی شده است.

به گفته وی، ۳۰ داوطلب بانو (زن) هستند.

دکتر کامرانی عنوان داشت: برای هر کرسی مجلس در مرکز هرمزگان ۳۸ نفر، در شرق ۳۹ نفر و در غرب ۴۶ نفر نامنویسی نهایی کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان اضافه کرد: داوطلبان ۱۴ نفر دکترا، ۵ نفر مدرک حوزوی و ۱۷۶ نفر کارشناسی ارشد و ۴ نفر مدرک کارشناسی دارند.

دکتر کامرانی با بیان اینکه دوره قبل ۱۱۳ نفر ثبت نام کرده بودند و این دوره ۱۹۹ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۷۷ درصد رشد را نشان می‌دهد، تصریح کرد: ۷۵ درصد داوطلبان زیر ۵۰ سال سن دارند.

وی همچنین عنوان کرد: شمار داوطلبان ثبت نام کننده برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در استان نیز نسبت به دور قبل بیش از ۵۰ نفر افزایش یافته است و این نشان دهنده استقبال بالای نخبگان از داوطلبی در انتخابات مجلس است و بدون شک شاهد انتخاباتی با شکوه نیز با مشارکت مردم هوشمند ایران اسلامی نیز خواهیم بود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=15989

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات