امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲
صفحه نخست | ورزشی | خداحافظی علیرضا کناری کمک داور لیگ برتر کشور از دنیای داوری

خداحافظی علیرضا کناری کمک داور لیگ برتر کشور از دنیای داوری

اخبار :
منتشر شده در ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱

علیرضا کناری کمک داور لیگ برتر کشور هم بدور از حاشیه از دنیای داوری خداحافظی کرد. وی با ارسال تصویری از آخرین قضاوتش متن را زیر نوشت:

به گزارش پایگاه خبری قشم، “بعد از سالها بلاخره من هم تصمیم گرفتم در یک بازی رسمی از دنیای قضاوت خداحافظی کنم. چه بهتر از بازی حساس دو تیم بندرعباسی و اون هم نونهالان عزیز شهرم …. شهرداری بندرعباس و الومینیوم هرمزگان …. واقعا حس عجیبی داشتم با قضاوت برای نونهالانی که اولین بازیهامو از شروع داوری با نونهالان اغاز کردم و در نهایت هم با قضاوت این دربی نونهالان عزیز پایان داوری ام رو رویایی کردم … ان شاا … روزی شاهد حضور این عزیزان نونهال در سطح بالای فوتبال کشور و اسیا باشم. البته از همکاری دوستان گلم که در امر قضاوت مرا یاری دادند سپاسگذارم.. اقایان مجتبی بینایی …امیرارسلان عدالت و هادی رییسی عزیز … و اینگونه … خداحافظ ای خاطرات سالها قضاوت … خداحافظ ای مستطیل سبز …. خداحافظ … ”

علیرضا کناری داور درجه ملی فوتبال هرمزگان که سابقه قضاوت مسابقات مهم استانی و کشوری را در کارنامه دارد، پس از ۱۳ سال فعالیت در این عرصه و با وجود اینکه هنوز به سن بازنشستگی نرسیده با قراردادن پستی در صفحه اینستاگرامش تصمیم به خداحافظی از دنیای قضاوت گرفت.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=15798

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات