امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲
صفحه نخست | اقتصادی | افتتاح نمایشگاه دائمی قطعه‌سازی نیروی دریایی ارتش با حضور امیر ایرانی

افتتاح نمایشگاه دائمی قطعه‌سازی نیروی دریایی ارتش با حضور امیر ایرانی

اخبار :
منتشر شده در ۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۶

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن افتتاح نمایشگاه دائمی قطعه سازی منطقه یکم امامت، گفت؛ امروز در نیروی دریایی راهبردی، از قطعه‌سازی به سمت سامانه سازی حرکت کرده‌ایم و یقیناً این مسیر ادامه دارد و با هوشمندسازی و ساخت سامانه‌های بروزتر و توانمندتر، به دنبال ارتقاء توان رزمی و دفاعی کشورمان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری قشم، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه دائمی قطعه سازی منطقه یکم امامت گفت: با توجه به تجهیزات محور بودن نیروی دریایی راهبردی ارتش و قرار داشتن آن تجهیزات بر لبه دانش روز دنیا، خودکفایی در حوزه ساخت تجهیزات دفاعی دریایی و قطعات آنها در دستور کار نیروی دریایی ارتش قرار گرفت تا با تکیه بر دانش و تخصص جوانان برومند کشورمان در نیروی دریایی ارتش و استفاده از ظرفیت‌ شرکت های دانش بنیان، صنایع داخلی را بسمتی هدایت کنیم تا شاهد طرح‌ریزی، تولید و ساخت تجهیزات بروز دفاع دریایی ایرانی باشیم. 

امیر دریادار ایرانی، آغاز نهضت قطعه سازی در نیروی دریایی راهبردی همزمان با شکوهمند انقلاب اسلامی و در کشورمان، شروع خودباوری، اعتماد به نفس و باورپذیری کارکنان متخصص به صرف فعل توانستن دانست و افزود: آنچه که در صنایع داخلی بویژه در حوزه صنعت دفاعی تولید می‌شود، قابل اطمینان و اتکاست و با توجه به نیاز، هر لحظه در اختیار ما قرار دارد و نیازی به نمونه تولید شده در کشور خارجی نخواهیم داشت و همین در حوزه‌ اقتصادی نیز برای کشور ارز آوری دارد.

فرمانده نداجا تصریح کرد: قطعا حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش با بهره‌مندی از تجهیزات ساخت داخل، توجه کشورهای مختلف را به خود جلب کرده و همین سبب جذب مشتریان خارجی می‌شود.

دریادار ایرانی، افتتاح نمایشگاه قطعه سازی در منطقه یکم امامت به دست کارکنان متخصص مهندسی فنی این منطقه را، نماد خودکفایی در تجهیزات و خودباوری عنوان کرد و ابراز داشت: اهتمام کارکنان متخصص نیروی دریایی راهبردی در ساخت و تولید قطعات مورد نیاز تجهیزات دفاع دریایی ستودنی و قابل تمجید است. 

دریادار ایرانی، عنوان کرد: امروز در نیروی دریایی راهبردی، از قطعه سازی به سمت سامانه سازی حرکت کرده ایم و یقیناً این مسیر ادامه دارد و با هوشمندسازی و ساخت سامانه‌های بروزتر و توانمندتر، به دنبال ارتقاء توان رزمی و دفاعی کشورمان هستیم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=16212

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات