امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵
صفحه نخست | اجتماعی | دستگیری اعضای باند حرفه ای سارقان خودرو در هرمزگان

دستگیری اعضای باند حرفه ای سارقان خودرو در هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۱

 فرمانده انتظامی هرمزگان، از دستگیری هشت عضو باند حرفه‌ای سارقان بعنف خودرو و مالخر در این استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری قشم، سردار علی اکبر جاویدان با اعلام این خبر افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و اشراف اطلاعاتی خود موفق شدند پنج نفر از اعضای یک باندحرفه ای سرقت خودرو و سه مالخر را درسطح شهر بندرعباس شناسایی کنند که پس از هماهنگی قضایی در چند عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این سارقان که متشکل از پنج مرد بودند، به عنوان مسافر، خودروهای مسافربر سواری را دربست کرده و با تهدید رانندگان، اقدام به سرقت خودرو آنان نموده و متواری می شدند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری سه مالخر در این رابطه نیز، افزود: در این عملیات ضربتی سه دستگاه خودرو سرقتی به همراه یک قبضه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب، ۹ تیر جنگی و یک عدد چاقو از سارقان کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس و مرجع قضائی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای مسافربر و آژانس ها با رعایت هشدارهای انتظامی، از سوارکردم مسافران مشکوک و قبول موادخوراکی از آن‌ها خودداری کرده و در صورت مشاهده رفتار مشکوک از مسافران دربستی گروهی و چند نفره سریع از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=14958

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات