امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ۸۰ درصد جمعیت هدف آموزش و پرورش هرمزگان واکسینه شدند

۸۰ درصد جمعیت هدف آموزش و پرورش هرمزگان واکسینه شدند

منتشر شده در ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰
پرورش

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، ایرج بیت الهی، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در برنامه واکسیناسیون پوشش ۱۰۰ درصدی فرهنگیان هرمزگان مدنظر است که برای اجرایی شدن این مهم، هماهنگی های لازم جهت تزریق واکسن به افرادی که در زمان اجرای طرح به بیماری کووید مبتلا بوده و یا اینکه از دوره بیماری آن‌ها کمتر از ۶ هفته گذشته، انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در راستای برنامه‌های وزارت آموزش و پرروش، بازگشایی حضوری مدرسه‌ها مستلزم اجرای اقدام‌های مختلف از جمله واکسیناسیون فرهنگیان است، بیان کرد: در هرمزگان همگام با سایر استان‌های کشور، مرحله اول واکسیناسیون از نهم مردادماه همزمان با عید غدیر خم آغاز و طبق برنامه زمانبندی اجرایی شد.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: در این طرح که شامل معلمان و عوامل اجرایی مدرسه های دولتی و غیردولتی، نیروهای حق تدریس و خرید خدمات، دانشجو معلمان، سرباز معلمان، مربیان پیش دبستانی، سوادآموزان نهضت سواد آموزی، کارکنان اداره‌های آموزش و پرورش، کارکنان و مربیان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوان، استادان دانشگاه فرهنگیان ، کارکنان نوسازی مدارس و همه گروه های وابسته به این نهاد که شرایط دریافت واکسن را دارند، واکسینه شدند.

بیت الهی گفت: افرادی که مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا بوده‌اند و یا از دوران بیماری آن ها کمتر از ۶ هفته گذشته بود، پس از بهبودی و گذشت زمان مناسب می توانند  با ثبت نام و مراجعه به مراکز واکسیناسیون،  واکسن دریافت نمایند. 

وی ادامه داد: مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان هرمزگان در شهریورماه اجرا می شود و نیروهای آموزش وپرورش هیچ نگرانی از بابت سهمیه واکسن نداشته باشند و سهیمه آنان محفوظ و در زمان مناسب با هماهنگی های لازم انجام خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان از عموم دست اندرکاران اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان به‌ویژه همکاران پرتلاش حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قدردانی کرد و گفت: بدون شک تامین سلامت فرهنگیان به عنوان پرچمداران نظام تعلیم و تربیت مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش در مدت همه گیری این بیماری است و از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم بهره خواهد گرفت.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6661

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *