امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ۷۷۶ نفر در هرمزگان مبتلا به کرونا هستند

۷۷۶ نفر در هرمزگان مبتلا به کرونا هستند

منتشر شده در ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۶
۷۷۶ نفر

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا؛ دکتر فاطمه نوروزیان دوشنبه شب در گفت و گویی اظهار داشت: از مجموع بستری ها ۱۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که وضعیت ۹ نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

وی باتاکید براهمیت تکمیل واکسیناسیون کرونا به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس مرگبار، خاطرنشان کرد: هرمزگان از جمله استان های پیشرو در این زمینه است و تاکنون ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۹۱۵ دز در استان تزریق شده است.

دکتر نوروزیان تصریح کرد: مسافران نوروزی نیز جهت انجام واکسیناسیون می توانند به پایگاه سیار واکسیناسیون واقع در بندر شهید حقانی بندرعباس مراجعه کنند و این پایگاه برای عموم مسافران نوروزی که دوز اول، دوم یا سوم کرونا را تزریق نکرده باشند، خدمات ارائه می‌دهد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین آمار فوتی های کرونا در استان، گفت: خوشبختانه در نخستین روز از فروردین ماه مورد فوتی جدید کرونا در هرمزگان ثبت نشد و آمار فوتی ها در رقم ۲ هزار و ۵۹۶ ثابت ماند.

وی با اشاره به روند کاهشی کرونا در هرمزگان، تاکید کرد: برای تداوم این روند کاهشی، مردم باید پروتکلهای بهداشتی را با دقت هر چه تمامتر رعایت کنند و افراد در دید و بازدیدها در حد امکان رعایت حال سالمندان و افراد بیمار را داشته باشند و از شکستن فاصله فیزیکی مناسب، روبوسی و دست دادن و از نشستن در یک محیط با تهویه نامناسب پرهیز کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12860

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات