امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
صفحه نخست | اخبار قشم | ۵۷ نیروی هلال احمر در قشم فعالیت خود را آغاز کردند

۵۷ نیروی هلال احمر در قشم فعالیت خود را آغاز کردند

منتشر شده در ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۳
طرح نوروزی هلال احمر

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، احمدنور سرودی روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: طرح نوروزی هلال احمر مانند سال‌های گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این طرح  نیروهای هلال احمر قشم  در قالب ۴۴۱ نفر روز در ۲  پایگاه ثابت در قشم و درگهان و یک پایگاه موقت در بندرلافت به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.

رییس جمعیت هلال احمر قشم تصریح کرد: امسال همچنین جوانان هلال احمر با برپایی ۲ پست خدمات بشر دوستانه و با شعار «سفر مسوولانه در قرن جدید، قرن امید»، به صورت روزانه به مسافران نوروزی خدمات بشر دوستانه ارائه می‌کنند.

با اعلام تلفن ۱۱۲ هلال احمر، تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه در کوتاه‌ترین زمان نیروها از نزدیک‌ترین پایگاه برای امداد اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در کشور و شهرستان قشم افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور نیافتن در مراکز شلوغ و پر ازدحام در طول سفر ضروری است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12762

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات