امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴
صفحه نخست | اخبار قشم | ۲۰ کمیته تخصصی برای دهه فجر در قشم تشکیل شد

۲۰ کمیته تخصصی برای دهه فجر در قشم تشکیل شد

منتشر شده در ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴
دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی روز چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر افزود: هدف از تشکیل این کمیته‌ها و ستاد، برگزاری بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم است.

وی با انتقاد از برخی مدیران برای حضور نیافتن در این ستاد، ادامه داد: رویکرد برنامه‌های امسال این دهه مبارک، خدمت بی منت به مردم است که با حضور دولت انقلابی و تازه نفس امیدواریم به آن جامه عمل بپوشانیم.

امام جمعه قشم قشم تصریح کرد: وظیقه مسوولان و این ستاد، بزرگداشت و پاسداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی و انتقال آموزه‌های انقلاب و امام راحل به نسل جوان و نوجوان است.

وی اظهار کرد: در این راستا در جلسات ستاد، نقاط ضعف سال‌های گذشته شناسایی و رفع و بر نقاط قوت آن تاکید شود.

در دهه فجر باید اعتماد عمومی افزایش یابد

فرماندار قشم گفت: در دهه فجر امسال باید با برگزاری پرشور جشن‌های انقلاب و افتتاح طرح‌های مناسب و خدماتی به مردم، اعتماد عمومی جامعه را افزایش دهیم.

محمد محمدحسینی تختی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر افزود: مردم باید از برکات پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند و با این روش سرمایه اجتماعی کشور افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: سفر پیش روی رییس جمهور نیز منشا خیر و برکت برای هرمزگان و جزیره قشم است و امیدواریم با حضور وزیر نفت و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، صنایع استان به ویژه نفت، گاز و پتروشیمی را به اجرای نقش و مسوولیت اجتماعی ملزم کنیم.

محمد حسینی تختی تصریح کرد: جلسه شورای اداری شهرستان قشم با حضور وزیر نفت در روز پنج شنبه برگزار می‌شو.د و پس از آن بازدید از شهرستان برنامه ریزی شده است تا یکی از اعضای تاثیر گذار دولت مشکلات این جزیره را به رییس جمهور منتقل کند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10327

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات