امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ۱۷ مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های هرمزگان بستری هستند

۱۷ مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های هرمزگان بستری هستند

منتشر شده در ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۴
مراقبت های ویژه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب در گفت و گویی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته با بستری شدن ۳۴ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا، شمار بستری شدگان این بیماری در هرمزگان به ۸۹ نفر رسید.

وی در خصوص آخرین آمار فوتی های کرونا در هرمزگان گفت: خوشبختانه در مدت زمان ذکر شده و برای هفتمین روز هیچ مورد فوتی کرونا در استان ثبت نشده و آمار فوتی های این بیماری در رقم ۲ هزار و ۶۰۶ نفر باقی ماند.

دکتر نوروزیان با ابراز نگرانی از افزایش شمار مبتلایان کرونا، افزود: با پایان یافتن سفرهای نوروزی شاهد افزایش بیماران سرپایی و تست های مثبت کرونا هستیم که این موضوع نگران کننده است و مردم باید رعایت پروتکلهای بهداشتی را بسیار جدی بگیرند و فراموش نکنند که بیماری کرونا هنوز تمام نشده و خطر همچنان وجود دارد.

وی ابراز داشت: مجموع آمار مبتلایان کرونا در هرمزگان در روز ۱۵ فروردین ماه ۴۶۳ نفر بود که این آمار در روز ۱۶ فروردین به عدد ۵۵۳ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص بازگشایی مدارس و نگرانی والدین از آموزش حضوری، گفت: در صورتی که پروتکلهای بهداشتی به درستی رعایت شود، نگرانی خاص در این مورد وجود ندارد اما در صورت بی توجهی به این پروتکلها، باید منتظر یک پیک جدید از بیماری کرونا در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13259

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات