امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
صفحه نخست | اجتماعی | گشت‌های پلیس در جزیره کیش سه برابر افزایش یافت

گشت‌های پلیس در جزیره کیش سه برابر افزایش یافت

منتشر شده در ۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲
جزیره

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،سرهنگ علی اصغر جمالی روزدوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در سال جاری ۳۰ واحد گشت پلیسی در جزیره کیش فعال شده که این گشت‌ها با همکاری پلیس‌های راهنمایی و رانندگی و انتظامی نسبت به تامین امینت مسافران و نظم بخشی به رانندگی فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: پلیس‌های تخصصی دیگر جزیره نیز به منظور ارتقای سطح امنیت و آسایش خاطر مسافران و کیشوندان همواره گشت‌ها و نظارت‌های خود را در سطح جزیره ادامه می‌دهند و به صورت یکپارچه با فرماندهی انتظامی در حال رصد وقایع هستند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به اینکه در سال جاری شعال امنیت، سلامت و نشاط بهاری برای گردشگران در نوروز ۱۴۰۰ از سوی فرماندهی انتظامی کشور انتخاب شده است یادآور شد: برای عملی شدن این شعار تامین امنیت مردم به عنوان اولویت اصلی ماموران انتظامی در دستورکار قرارگرفته است.

سرهنگ جمالی افزود: پایگاه‌ها و کارکنان پلیس کیش به صورت ۱۰۰ درصدی در ایام نوروز فعال هستند و مردم در زمان نیاز و مواقع ضروری می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ از حمایت نیروهای پلیس برخوردار شوند.

وی بیان کرد: تحقق برنامه‌های پلیس با مشارکت عموم محقق می‌شود و پلیس راهور نیز با سامانه ارتباطی ۱۲۰ برای رفع نیازهای مردم در حوزه راهور آماده خدمت‌رسانی است.

جزیره کیش یکی از چهار مناطق گردشگر پذیر جنوب غرب آسیا بوده که همه ساله حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر گردشگر پذیرش می‌کرد که در سال گذشته به حداقل ممکن رسیده است.

پذیرش مسافر کیش در تعطیات عید نوروز سال ۱۴۰۰ نیز به نسبت نوروز سال ۱۳۹۸ (قبل از شیوع کرونا) حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده که در گذشته آن را قیس می خواندند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت راهبردی، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4859

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *