امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۲
صفحه نخست | اجتماعی | کیت تشخیص کرونا در هرمزگان وارد مرحله نهایی شد

کیت تشخیص کرونا در هرمزگان وارد مرحله نهایی شد

منتشر شده در ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۹
کیت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ فریدون همتی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رییس جمهوری برگزار شد، افزود: این کیت بی‌نظیر قادر به تشخیص سه نوع بیماری از جمله کووید۱۹ و آنفلوانزا است که امیدواریم باتوجه به پیگیری دانشگاه علوم پزشکی تایید نهایی را بزودی دریافت کند.

وی با قدردانی از گروه‌های تحقیق و پژوهش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که شبانه روزی در کنار گروه درمان مشغول فعالیت هستند، بیان داشت: راه اندازی این کیت اتفاقی مهم برای هرمزگان است و می‌تواند به لحاظ اقتصادی و درمان در استان موثر باشد.
برگزاری مراسم ترحیم ممنوع است
استاندار هرمزگان اظهارداشت: برگزاری همه مراسم‌های جمعی بویژه ترحیم همچنان ممنوع است و با برگزارکنندگان چنین مراسم‌هایی برخورد می‌شود.
همتی از مردم خواست رعایت پروتکل‌های بهداشتی رابه هیچ وچه کنار نگذارند، چرا که غفلت از این موضوع خسارت جبران ناپذیری را به همراه دارد.
تذکر به فرمانداران بی توجه به دستورالعمل‌های کرونا
استاندار هرمزگان به برخی از فرمانداران و مدیران شهرهای استان به دلیل بی توجهی و نظارت نداشتن بر دستورالعمل‌های ابلاغی در شهرستان ها تذکر داد.
همتی افزود: با مدیران و فرمانداران در صورت رعایت نکردن به دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص پروتکل‌های بهداشتی در تجمع‌ها در شهرستان ها برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود.
وی همچنین بر ضرورت بیش از پیش نظارت و رعایت پروتکل‌ها و برخورد جدی با متخلفان و متولیان بی توجه  دستور داد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی، همچنان نگرانی‌های بابت کاهش حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف احساس می‌شود.
همتی ادامه داد: با وجود روند کاهشی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در هرمزگان، رعایت اصول بهداشتی همچنان مورد تاکید است.
وی همچنین از کارشناسان بهداشت و آموزش وپرورش خواست: کار نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه‌ها با جدیت پیگیری شود.

کیت

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3028

یک پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    چرا عامل اصلی رو کشتی های چینی بیان نکردند؟
    که این ثروت و دریا رو به تاراج می برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *