امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
صفحه نخست | اجتماعی | کودک گمشده در رودان به آغوش خانواده بازگشت

کودک گمشده در رودان به آغوش خانواده بازگشت

اخبار :
منتشر شده در ۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۵

 جانشین فرمانده انتظامی رودان گفت: کودک ۶ ساله گمشده در رودان با تلاش ماموران پلیس در ایستگاه نوروزی شهید اصغر حیدری این شهرستان به آغوش خانواده بازگشت.

کودک گمشده در رودان به آغوش خانواده بازگشت

به گزارش پایگاه خبری قشم، سرگرد اسحاق بهرامی روز پنجشنبه در تشریح جزییات این خبر، از بازگشت این دختر بچه پس از چند ساعت فقدان و سردرگمی به آغوش مادر و خانواده خبر داد.

وی بیان کرد: در راستای گشت های هدفمند و امنیت محور در ایام نوروز، واحدهای گشتی این فرماندهی در حوالی عصر با کودکی که سراسیمه و تنها در جستجوی خانواده خود بوده، مواجه و ضمن آرام نمودن پس از جستجو چند ساعته تحویل خانواده اش شد.

جانشین فرمانده انتظامی رودان، از مسافران و گردشگران خواست در هر حال مراقب خانواده و به ویژه کودکان بوده و تحت هر شرایطی جانب احتیاط را رعایت کنند.

گفتنی است؛ نیروی انتظامی هرمزگان در راستای ارتقای نظم امنیت و خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سطح استان هرمزگان علاوه بر استقرار گشت های محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری و فعالیت یگان های اجرایی پلیسی، ۱۲ ایستگاه نوروزی پلیس شامل پنج ایستگاه در سطح شهرستان بندرعباس (میدان دفاع مقدس، بوستان ساحلی سورو، پارک غدیر، پارک صدف، پارک دولت)، استقرار ۲ ایستگاه نوروزیی در سطح جزیره قشم و همچنین در ورودی شهرستان های میناب، رودان، بندرخمیر، بندرلنگه و حاجی آباد هر کدام یک ایستگاه نوروزی پلیس به منظور امنیت بیشترمردم، آگاه‌سازی و خدمات رسانی برای مسافران راه‌اندازی کرده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22305

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات