امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲
صفحه نخست | اجتماعی | کشف تعداد زیادی دارو داخل سطل زباله در بندرعباس / علوم پزشکی هرمزگان: قطعا تخلفی رخ داده است

کشف تعداد زیادی دارو داخل سطل زباله در بندرعباس / علوم پزشکی هرمزگان: قطعا تخلفی رخ داده است

منتشر شده در ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۹
زباله

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از رکنا، تصاویری از کشف تعداد زیادی جعبه ویتامین D و برخی دیگر از داروها در چند سطل زباله در بندرعباس در فضای مجازی منتشر شده است. داروهایی که در این سطل های زباله ریخته شده اند، همگی دارای تاریخ انقضا، بارکد و بسته بندی شده هستند.

به نظر می رسد این داروها احتمالا از یک داروخانه خارج شده باشند، اما مشخص نیست که دقیقا چرا این اتفاق برای این داروها رخ داده است. البته فردی که این فیلم را ضبط کرده، مدعی است کسانی که داروها را از سطل خارج می کنند، قصد فروش آنها را دارند.

فاطمه نوروزیان، مدیر مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این باره گفت: به نظر می رسد قطعا تخلفی درباره نحوه توزیع یا عرضه این داروها رخ داده است. یعنی ممکن است یک نفر این داروها را دزدیده باشد یا از جای دیگری تهیه کرده باشد و نتوانسته باشد به فروش برساند.

وی افزود: ما این مساله را از طریق پلیس فتا و دادستانی هرمزگان مساله را پیگیری می کنیم و اکنون باید دستگاه های نظارتی پیگیر این موضوع باشند. این داروها نیز همگی دارای تاریخ انقضا هستند و به نظر می رسد تاریخ گذشته نباشند که کسی به این دلیل آنها را دور ریخته باشد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7253

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *