امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴
صفحه نخست | اجتماعی | کشف بیش از ۱۶۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

کشف بیش از ۱۶۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۵

فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف 3 عدد مشک ماری و بیش از 163 هزار لیتر سوخت قاچاق در آ‌ب‌های خلیج فارس خبر داد.

کشف بیش از 163 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

 به گزارش پایگاه خبری قشم، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگانی در شهرستانهای بندرعباس، میناب و قشم پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک‌های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های  گشت دریایی در این پایگاه ها به محل اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق  به کشف ۳ عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری شدند.

مجموع ۱۶۳ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد

 “اسماعیلی” با اشاره به این مطلب که در مجموع ۱۶۳ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۵۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال در این عملیات ها کشف شد، اظهار داشت: از مجموع سوخت های کشف شده، مقدار ۲۳ هزار و ۸۰۰ لیتردر سواحل بندرعباس و ۱۴۰ هزار لیتر با مشترک بودن پایگاه دریابانی میناب و قشم در سواحل میناب کشف شد.

سردار ” بهادر اسماعیلی ” در خاتمه با بیان اینکه قاچاقچیان توسط شناورهای اسکورتی قبل از رسیدن مأموران از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=19992

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات