امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳
صفحه نخست | سیاسی | پیام تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر درگهان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر درگهان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

منتشر شده در ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر درگهان با صدور پیامی سی و پنجمین سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفتند:

پیام تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر درگهان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت ملكوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

متن پیام:

بنام خداوند بخشنده و مهربان

⚫️ چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است؛ سالروز ارتحال رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است که تلخی آن هرگز از کام ملت مسلمان و انقلابی ایران بیرون نخواهد رفت.
امام خمینی(ره) نه تنها به عنوان یک رهبر دینی بلکه به عنوان یک پدر معنوی برای این ملت همواره مایه دلگرمی و الهام بوده‌اند. ایشان با بصیرت خویش مسیر تاریخ این سرزمین را به سمت استقلال و آزادی هدایت نمودند.

🔘 پانزدهم خرداد نیز از جنس همان حماسه هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد. خون فرزندان ایران در ۱۵خرداد سرآغازی برای سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد.

🔳 اینجانبان سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، بخصوص مردم متدیّن و انقلابی شهرستان قشم، تسلیت و تعزیت عرض می نماییم. عزّت و سرافرازی ایران اسلامی عزیز را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی از خداوند متعال مسألت داریم.

*☑️روابط عمومی شهرداری بندر درگهان*

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24050

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات