امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱
صفحه نخست | اخبار قشم | پیام تسلیت دهیاری روستای هلر به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام تسلیت دهیاری روستای هلر به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

منتشر شده در ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۱

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ جابر جاشو محمدی، دهیار و اعضای محترم شورای اسلامی روستای هلر طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

پیام تسلیت دهیاری روستای هلر به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت ملكوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

متن پیام :

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴ خردادماه یادآور نام بزرگ‌مردی است که ملت مومن و انقلابی ایران را از ظلمت استکبار با ایستادگی در برابر چنگال استعمار رهانید؛ امام امتی که با ایمان به وعده خداوند و الهام گرفتن از فرهنگ عاشورا در دل ظلم و ستم پرچم دین پیامبر اسلام را برافراشت و پیروان دین حق را در سایه این پرچم مقدس گرد هم آورد.

امام خمینی(ره)، یک عالم بزرگ دینی و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود که با شکستن حکومت ظلم توانست سگ بنای تشکیل حکومت اسلامی را پس از سال‌ها سلطه رژیم ستم‌شاهی مجددا پایه‌گذاری کند.

قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با تجمع و راهپیمایی مردم برخی از شهرهای ایران در اعتراض به دستگیری امام خمینی (ره) به علت سخنرانی بر علیه حکومت شاه پهلوی شکل گرفت که این تظاهرات در قم، تهران و ورامین به خشونت کشیده شد و شمار زیادی از مردم در این قیام کشته و مجروح شدند.

مردمانی که به حمایت از امام اُمت‌شان بی‌محابا به خیابان‌ها آمدند و جان خود را در راه ولایت‌پذیری فدا نمودند که همین واقعه موجب شد تا سردمداران ظلم و جور بدانند که میل باطنی و ارادت مردم به امام خمینی (ره) ریشه اعتقادی و قلبی دارد.

اینجانبان با آرزوی اتصال انقلاب اسلامی ایران به حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله، سالگرد رحلت مرد خدا، امام امت و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران را به ساحت مقدس حضرت بقیهالله‌الاعظم ارواحنافداه، مقام معظم رهبری و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرقدس تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

دهیاری و شورای اسلامی هلر

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=24057

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات