امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | پنج زن در هرمزگان قربانی کرونا شدند

پنج زن در هرمزگان قربانی کرونا شدند

منتشر شده در ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵
پنج زن

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فوتی های شبانه روز گذشته از شهرستان های بندرلنگه و بندرعباس در گروه سنی ۵۰ تا ۸۳ سال بودند.

وی خاطرنشان کرد: در سه روز گذشته، تنها یک مورد فوتی کرونا در هرمزگان ثبت شده بود ، اما متأسفانه این روند کاهشی ثابت نبوده و پنج نفر در یک روز جان خود را از دست دادند.

دکتر نوروزیان با بیان اینکه در حال حاضر نیز ۱۴۳ مبتلا به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند، گفت: از این شمار ۴۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه کووید تحت نظر می باشند که حال ۱۱ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

 وی مجموع مبتلایان کرونا در هرمزگان را یک هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد و بیان داشت: اگرچه که در هفته های اخیر برخی شاخص های کرونا از جمله شمار مبتلایان بستری و شناسایی موارد مثبت کمی روند کاهشی داشته، اما هنوز برخی از شاخص ها از جمله فوتی ها افزایشی است و مردم باید همچنان رعایت پروتکلهای بهداشتی را بسیار جدی بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به نقش مهم واکسیناسیون در کاهش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا، گفت: طبق تحقیقات انجام شده بیش از ۸۰ درصد از فوتی های کرونا، واکسیناسیون انجام نداده و یا اینکه روند واکسیناسیون یعنی تزریق مراحل دوم و سوم را کامل نکردند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون سه میلیون و ۳۴۶ هزار و ۲۲۶ دز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده که از این میزان یک میلیون و ۴۷۵ هزار و ۴۸۸ دز در مرحله اول، یک میلیون و ۲۷۳ هزار و ۹۰۷ دز در مرحله دوم و ۵۹۶ هزار و ۸۳۱ دز در نوبت سوم تزریق شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12585

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات