امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱
صفحه نخست | اجتماعی | پذیرش ۹۰ هزار مسافر در اسکان نوروزی فرهنگیان هرمزگان

پذیرش ۹۰ هزار مسافر در اسکان نوروزی فرهنگیان هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹

رییس ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان هرمزگان گفت: از ابتدای اسکان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان از ۲۷ اسفند تا دوازدهم فروردین ۹۰ هزارمسافر در استان اسکان داده شد.

پذیرش ۹۰ هزار مسافر در اسکان نوروزی فرهنگیان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم، محمد قویدل روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای اسکان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان که ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه یافت، ۹۰ هزار نفر در قالب ۱۵ هزار و ۷۷۰ خانواده در مدارس و مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان اسکان یافتند.

وی بیان کرد: امسال ۳۴۷ مدرسه در سراسر هرمزگان و ۱۲۸ مدرسه در بندرعباس میزبان مسافران نوروزی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشت، اظهار کرد: حدود ۲ هزار و ۷۰۰ کلاس در استان و یکهزار و ۲۱۷ کلاس درس در شهر بندرعباس پذیرای مسافران نوروزی هرمزگان بود و بیشترین پذیرش و اسکان در مدارس مربوط به شهرهای بندرعباس، قشم و کیش بود.

قویدل ادامه داد: در سطح هرمزگان ۱۸ پایگاه اسکان نوروزی آموزش و پرورش فعال بود که سه پایگاه آن در شهر بندرعباس و ۱۵ پایگاه در سراسر استان مسافران را پذیرش کردند.

رییس ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان هرمزگان یادآور شد: بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان استان به عنوان عوامل اجرایی در پایگاه‌های پذیرش نوروزی مشغول فعالیت بودند و ۵۵ بازرس استانی و شهرستانی نیز بر روند عملکرد این مراکز نظارت داشتند.

وی با بیان اینکه اسکان مسافران در مدارس تا ۱۲ فروردین ماه ادامه داشت، بیان کرد: کلاس‌های درس به فرش، پتو، یخچال و تلوزیون تجهیز شده و بیشتر مدارس نیز از حمام و آشپزخانه برخوردار بودند.

قویدل ادامه داد: برخود لازم می‌دانم بر همت استوار همه دست اندرکاران ستاد اسکان نوروزی استان خونگرم و میهمان نواز هرمزگان آفرین گفته و از تلاش‌های اثرگذار این قشر برای ایجاد زمینه سفری آسوده و شادی آفرین برای تک تک مسافران، به ویژه همکاران ارجمند فرهنگی،قدردانی کنم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22768

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات