امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹
صفحه نخست | اجتماعی | پایان تنش کم آبی در قشم با سفر رئیس جمهور

پایان تنش کم آبی در قشم با سفر رئیس جمهور

اخبار :
منتشر شده در ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

امام جمعه قشم با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان گفت: درخواست قشموندان این است که شاهد پایان تنش کم آبی و گامی برای تکمیل پل خلیج فارس باشیم.

پایان تنش کم آبی در قشم با سفر رئیس جمهور

به گزارش پایگاه خبری قشم، امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به سفر دوم و محتمل رئیس جمهور به استان هرمزگان گفت: بی گمان سفر رئیس دولت برای مردم این استان همراه با برکات و نعمات زیادی همراه خواهد بود، اما درخواست ما از رئیس جمهور این است که از دیدارهای چهره به چهره مردمی، گروه ها و نخبگان اجتماعی غافل نشوند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به سفر دوم و محتمل آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان هرمزگانی اظهار کرد: بی گمان سفر رئیس دولت مردمی برای مردم این استان همراه با برکات و نعمات زیادی همراه خواهد بود، اما درخواست ما از رئیس جمهور این است که از دیدارهای چهره به چهره مردمی، گروه ها و نخبگان اجتماعی غافل نشوند.

وی توضیح داد: به برنامه ریزان این سفر هم توصیه می کنم به گونه ای عمل کنند تا مردم دردمند بتوانند به راحتی با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سخن بگویند.

حجت الاسلام حاجبی ابراز امیدواری کرد سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان هرمزگان سفر تغییرات بزرگ و اثرگذار در حوزه خدمت گذاری، خدمت رسانی و خدمت صادقانه باشد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=20313

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات