امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸
صفحه نخست | اخبار قشم | ١٧٧ شرکت در منطقه آزاد قشم تاسیس شد

١٧٧ شرکت در منطقه آزاد قشم تاسیس شد

منتشر شده در ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۰
شرکت‌

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، رویا زاهدنیا روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: همچنین در این مدت تعداد ٢ هزار و ٩۵۵ پرونده ثبت تغییرات داشته است.
وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴ هزار و ۵۶٣ فقره سایر عملیات‌های ثبتی در شرکت‌های فعال در منطقه آزاد قشم به ثبت نهایی رسید.
رییس اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: سال گذشته عملیات املاک و اراضی شامل بازداشت و رفع بازداشت اسناد و همچنین نقل و انتقال رهنی ١٢٧ فقره پرونده انجام شد.
وی اظهار کرد: از شهریورماه سال ۱۳۹۸ سامانه الکترونیکی تاسیس شرکت‌ها راه‌اندازی شد که باعث سرعت بخشیدن به انجام امور شده است.
زاهدنیا، راه‌اندازی سامانه الکترونیک ثبت مصوبات مربوط به تغییرات شرکت‌ها نیز از جمله برنامه های آتی اداره ثبت شرکت‌های منطقه آزاد قشم بشمار می رود.
جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.
پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10248

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات