امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | وضعیت فوتبال هرمزگان در اختیار شرکت ورزشی صنایع پشتیبان قرار گرفت

وضعیت فوتبال هرمزگان در اختیار شرکت ورزشی صنایع پشتیبان قرار گرفت

منتشر شده در ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۳
ورزشی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، قاسم زنجبریان روز پنجشنبه درمراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان افزود: صنایع پشتیبان در ۲ مقوله حمایت از سایر تیم‌ها و خریداری یک تیم لیگ یک ورود کرده است.

«شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان در جهت حضور پرقدرت تیم‌های ورزشی استان در تمامی رده ها و رشته ها در ورزش حرفه ای کشور با حمایت بنگاه های اقتصادی استان تاسیس شد.

در این شرکت فرهنگی ورزشی در گام نخست با استفاده از ۶ مجموعه اقتصادی پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان، فولاد صبا هرمزگان، ایزوایکو، شیرین سازی آب دریا و بناگستر کرانه این شرکت به نام صنایع پشتیبان استان هرمزگان به ثبت رسید.»

وی عنوان کرد: هنوز از خرید تیم اطلاعی ندارم اما پذیرای حمایت و ورود این شرکت پشتیبان به ورزش حرفه ای هستیم و هرگونه همکاری در این خصوص انجام خواهیم داد تا نماینده جدیدی از فوتبال هرمزگان در مسابقه‌های کشوری داشته باشیم.

رییس هیات فوتبال هرمزگان با اشاره به عملی شدن وعده استاندار در اعطای پاداش برد به نمایندگان فوتبال استان در مسابقه‌های کشوری، عنوان کرد: در خصوص تیم فوتسال بانوان رودان هفته گذشته نشستی برگزار و مقرر شد در فصل آینده با نام شهرداری رودان در مسابقه‌ها حاضر پیدا کند.

رنجبریان اضافه کرد: ۵۰۰ میلیون ریال از محل شرکت صنایع، اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری رودان و هیات فوتبال استان به طور کامل به فوتسال بانوان رودان پرداخت می شود و با انتخاب شهردار جدید این منطقه نیز تیمداری این تیم در فصل آینده با قدرت کامل حضور خواهد یافت.

خبرنگاران ورزشی باعث روشن ماندن چراغ فوتبال هرمزگان هستند

رییس هیات فوتبال هرمزگان گفت: خبرنگاران ورزشی با انعکاس فعالیت های هیات فوتبال استان باعث روشن ماندن چراغ فوتبال دراستان شده اند و یار و بازوی توانمند در کنار هیات فوتبال هستند.

وی بیان داشت: کمبودها و کاستی های زیادی وجود دارد که امیدواریم این مشکلات با مشارکت هم کاهش دهیم و در مسیر رشد حرکت کنیم.

 رنجبریان اظهارداشت: باتوجه به وضعیت قرمز کرونا مسابقه‌های رده های مختلف از لیگ برتر تا لیگ دسته سوم استان در ۲ گروه برگزار خواهد شد و امکان دارد درهر رده ای یک تا ۲ تیم اضافه شود.

رییس هیات فوتبال هرمزگان ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری نیز به صورت اتلاین و وبینار در دستور کار قرار گیرد و درسالاری  در مجموع ۳۶ تیم در رده های مختلف درمسابقه های کشوری حضور خواهند یافت.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6533

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *