امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹
صفحه نخست | اخبار قشم | هیات بازرسی انتخابات در قشم معرفی شدند

هیات بازرسی انتخابات در قشم معرفی شدند

منتشر شده در ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۶
انتخابات

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، علیرضا نصری روز سه‌شنبه در گفت و گویی افزود: فاروق رحیمی به عنوان رییس هیات، محمد پرورش به عنوان دبیر و علی اشتری به عنوان عضو هیات بازرسی ششمین دوره  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری منصوب شدند.

وی ادامه داد: همچنین عباس بازماندگان قشمی به عنوان مسوول بازرسی هیات بازرسی، حوا تدین و دنیا تدین به عنوان مسوول و کارشناس دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهور شهرستان قشم معرفی شدند.

فرماندار قشم تصریح کرد: این احکام به استناد تبصره ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۹ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صادر شد.

نصری اظهار کرد: شهروندان قشم درصورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیر مجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدها، ستادها و هواداران آنها برابر موارد ذکر شده در قانون و آیین‌نامه‌های اجرایی در حوزه انتخابیه (بخش‌های مرکزی، شهاب، حرا و شهرهای تابعه) می‌توانند از طریق شماره تماس ۳۵۲۲۰۱۸۷- ۰۷۶موارد تخلف را به هیات بازرسی شهرستان گزارش دهند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ ۲۸خرداد ۱۴۰۰ برگزارمی‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4891

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *