امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۳
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | همه ی متولدان ۱۳۸۲ و فعالان اقتصادی قشم واکسینه می‌شوند

همه ی متولدان ۱۳۸۲ و فعالان اقتصادی قشم واکسینه می‌شوند

منتشر شده در ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۸
متولدان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، دکتر حمیدرضا بهزادی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: متولدان ۱۳۸۲ به بعد جهت تزریق می‌توانند به مراکز تزریق واکسن در شهرستان قشم مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین تمام کسبه، مغازه‌داران، کارکنان شرکت‌های نفتی، نیروهای نظامی و انتظامی ساکن قشم می‌توانند برای واکسیناسیون خود و خانواده‌شان اقدام کنند.

رییس شبکه بهداشت تصریح کرد: این افراد یکی از مدارک معتبر مانند پروانه کسب،کارت تندرستی دارای تاریخ معتبر،کارت شناسایی محل اشتغال و یا دفترچه بیمه به همراه داشته باشند.

وی افزود: پیش از این فعالا ناقتصادی که نامشان در سامانه سیب جزء جمعیت قشم ذکر نشده بود، برای تزریق واکسن با مشکل رو برو بودند که با رایزنی‌های انجام شده این مشکل برطرف شد.

بهزادی ادامه داد: قشموندان باید با کارت ملی خود در مراکز واکسیناسیون واقع در سالن ورزشی خلیج فارس قشم و سالن اداره گمرک منطقه آزاد درگهان حاضر شوند.

وی افزود: همچنین مراکز خدمات جامع سلامت هر روستا آماده تزریق واکسن به افراد زیر پوشش هستند.

رییس شبکه بهداشت ادامه داد: این مراکز از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٧ تا ٢١ به ارایه خدمات به مراجعه کنندگان می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: افراد پس از  تشکیل پرونده الکترونیک خانوار در خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت‌، جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

از ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ واکسیناسیون در جزیره قشم با تزریق ۱۳۰ واکسن به کادر درمان آغاز شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7138

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *