امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲
صفحه نخست | اجتماعی | هرگونه تهیه و توزیع موادمحترقه ممنوع و جرم است

هرگونه تهیه و توزیع موادمحترقه ممنوع و جرم است

اخبار :
منتشر شده در ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱

 رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از ممنوعیت هرگونه تهیه و توزیع موادمحترقه در استان خبر داد.

هرگونه تهیه و توزیع موادمحترقه ممنوع و جرم است

به گزارش پایگاه خبری قشم، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ مهدی بشارتی روز دوشنبه افزود: باتوجه به فرار سیدن روزهای پایانی سال و همچنین چهارشنبه آخر سال، به استناد دستورالعمل اجرای مواد ناریه مصوب شورای امنیت کشور ، هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمحترقه وآتش زا و خطرناک ممنوع است.

مشاهده و برخورد با هر گونه مواد موادمحترقه

وی بیان کرد: باتوجه به قانون نظام صنفی و آیین‌نامه‌های اجرایی آن، در بازرسی و نظارت‌های میدانی که توسط پلیس به‌صورت شبانه‌روزی محسوس و غیرمحسوس انجام می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با این گونه مواد در سطح صنوف و اماکن، برابر قانون با جدیت و قاطعیت و بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌شود.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان از شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تولید یا توزیع موادمحترقه، در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق تلفن فوریتی‌های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۲۱۸۲۵۸۷۸ پلیس نظارت بر اماکن عمومی اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری متخلفان اقدام شود.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سال گذشته ۱۳ نفر در حوادث چهارشنبه سوری در این هرمزگان مصدوم شدند که ۱۳ درصد نسبت به سال ماقبل آن کاهش داشته است؛ بیشترین آسیب‌ها به دلیل سوختگی و ضربه به اندام‌ها بوده و هیچ موردی از قطع عضو، آسیب به چشم و فوتی گزارش نشده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=21924

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات