امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | “هرنگ جوان بستک” بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان تکیه زد

“هرنگ جوان بستک” بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان تکیه زد

منتشر شده در ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۷

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ مسابقات لیگ ممتاز استان هرمزگان که از تهجدهم مهرماه ۹۸ با شرکت ۱۲ تیم به ستارگان بستانو،  استقلال خونسرخ، ملوان بندرعباس، اتحاد دژگان، پاس بندرلنگه، شاهین بندرلنگه، جنوب انرژی بر پارسیان، هرنگ جوان، سیبه کوخرد، متحد معزآباد، اتحاد رودان و جبل برشهرو آغاز شده بود پس از انجام ۱۲۱ بازی در ۲۲ هفته با قهرمانی تیم هرنگ جوان بستک به پایان رسید.

قرار بود هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان بین تیم‌های هرنگ جوان بستک و استقلال خونسرخ در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی بستک برگزار شود که به دلیل حضور نیافتن نماینده خونسرخ این دیدار سه بر صفر به نفع هرنگ جوان به پایان رسید.

با توجه به قانون فدراسیون فوتبال، مسئول کمیته برگزاری اختیار دارد پس از فرصت ۳۰ دقیقه‌ای و حضور نیافتن یک تیم در زمان برگزاری مسابقه، نتیجه آن دیدار را ۳ بر صفر اعلام و نیازی به نظر کمیته انضباطی و استیناف وجود ندارد.

تیم فوتبال هرنگ جوان با کسب ۴۸ امتیاز و تفاضل گل ۳۳+ به‌عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های استقلال خونسرخ با کسب ۴۸ امتیاز و تفاضل گل ۲۲+ و ستارگان بستانو با کسب ۳۸ امتیاز و تفاضل گل ۵ + به ترتیب دوم و سوم شدند.

ضمن اینکه تیم‌های ملوان بندرعباس با کسب ۱۶ امتیاز و شاهین بندرلنگه با کسب ۱۱ امتیاز به لیگ دسته اول فوتبال استان سقوط کردند. در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال بیشترین تعداد گل زده را تیم فوتبال هرنگ جوان با ۴۴ گل زده از آن خود کرد و کمترین تعداد گل زده را تیم فوتبال شاهین بندرلنگه با ۱۲ گل به نام خود به ثبت رساند.

بیشترین و کمترین تعداد برد را تیم‌های فوتبال استقلال خونسرخ با ۱۵ برد و شاهین بندرلنگه و ملوان بندرعباس ۳ برد به خود اختصاص دادند. کمترین و بیشترین تعداد باخت را هرنگ جوان با یک باخت و اتحاد رودان با۱۲ باخت به ثبت رساندند.

اتحاد رودان با ۲ کارت قرمز و ۳۰ کارت زرد کمترین و ستارگان بستانو با ۲ کارت قرمز و ۶۰ کارت زرد بیشترین کارت‌های زرد و قرمز از داوران دریافت کردند.

آرش عبدلی از استقلال خونسرخ با ۱۷ گل زده به‌عنوان آقای گل مسابقات و همچنین مجتبی سلیمانی از باشگاه هرنگ جوان از سوی کمیته فنی مسابقات به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن معرفی شدند.

تیم هرنگ جوان بستک برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال هرمزگان شد که باید در فصل جدید مسابقات زیرگروه لیگ سه کشور به‌عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها شرکت کند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1989

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *