امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶
صفحه نخست | اقتصادی | نماینده غرب هرمزگان: دسترسی مردم به کپسول گاز می بایست تسهیل شود

نماینده غرب هرمزگان: دسترسی مردم به کپسول گاز می بایست تسهیل شود

اخبار :
منتشر شده در ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱
نماینده غرب هرمزگان: دسترسی مردم به کپسول گاز می بایست تسهیل شود

به گزارش پایگاه خبری قشم، وی با بیان این که سهمیه بندی کپسول گاز مایع نباید منجر به فشار به مردم و بی نظمی در توزیع آن شود، افزود: اکنون برخی از خوابگاهها، مدارس دولتی، مساجد، حسینیه ها، دستگاهها، مردم روستا نشین و نیز مشاغل خانگی با بی برنامگی در اجرای سهمیه بندی گاز مایع و کپسول در هرمزگان دچار گرفتاری شده اند.

جباری در همین زمینه اضافه کرد: خیلی از روستاهای ما هنوز اینترنت ندارند و مردم به سامانه تعریف شده برای این منظور دسترسی ثبت نام کپسول گاز پیدا نکرده اند و اجرای چنین طرح هایی به تدبیر بیشتری نیاز دارد تا در مردم ایجاد نگرانی و ناراحتی و نارضایتی نکند.

وام گازرسانی در دولت به تعیین تکلیف نیاز دارد

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس با تصریح بر این که وام گازرسانی در دولت به تعیین تکلیف نیاز دارد و از سوی دیگر هزینه های لوله کشی گاز برای منازل بخصوص منازل روستایی و منازل طبقاتی بالاست و مردم تمکن کافی برای این منظور ندارند، خاطرنشان کرد: گازرسانی به استان از تکالیف قانونی عقب تر است و برای پیوستن مردم به شبکه گاز شهری می بایست مشوق و حمایت های لازم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: تصمیمات اقتصادی نباید به سختی زندگی مردم منجر شود و در هر مرحله می بایست اطلاع رسانی مناسب به مردم صورت گرفته و برای آن دسته از کسانی که دسترسی به سایت ندارند، تیم هایی برای ثبت نام در روستاها اعزام و از سوی دیگر برای مشاغل خاص نیز تدبیر شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=17257

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات