امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

منتشر شده در ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۸
شهرستان های هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از صدا و سیما مرکز خلیج فارس، امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: بارندگی از نعمت‌های خداوند است که موجب برکت می‌شود.
سیدعبدالباعث قتالی افزود: مردم و مسئولان باید به مناطقی که در سیل و باران خسارت دیدند، کمک کنند.
نماز جمعه سیریک
امام جمعه سیریک با بیان اینکه بعد از مشکل تامین آب آشامیدنی مردم، راه دومین مشکل مردم شهرستان سیریک است گفت: اوضاع برخی راه‌های دسترسی مردم در شهرستان اصلا مناسب نیست.
حجت الاسلام محسن سالاری از مسئولان استان خواست، این مشکل مردم، بصورت اساسی حل شود.
نماز جمعه جاسک
امام جمعه جاسک هم به بارندگی اخیر و نامناسب بودن راه‌های روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: با کوچکترین بارندگی راه ۵۰ روستای منطقه کوهستانی این شهرستان، بسته شد.
حجت الاسلام عباس ذاکری افزود: شهرستان جاسک بعنوان چهل و نهمین پایگاه اورژانس هوایی کشور مصوب شده، اما تاکنون هیج اقدامی برای راه اندازی این پایگاه صورت نگرفته است.
وی خواستار پیگیری هرچه سریعترمسئولان و دانشگاه علوم پزشکی استان شد.
نماز جمعه پارسیان
امام جمعه پارسیان هم دلیل خسارت دو سیل اخیر در شهرستان پارسیان را هدایت نکردن به موقع آب سد بردول عنوان کرد.
حجت الاسلام محمد بارانی افزود: با وجود حضور میدانی دو وزیر در استان، متاسفانه سهم مردم پارسیان فقط شنیدن صدای هواپیمای آن‌ها بود.
نمازجمعه میناب
امام جمعه میناب گفت: دانشگاه علوم پزشکی مکران نیاز اصلی و مطالبه جدی مردم شرق هرمزگان است.
حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی افزود: باران به علت کم کاری بعضی از مسئولان بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف کشاورزی، شیلات، آب وبرق و منازل مسکونی خسارت وارد کرد.
نماز جمعه رودان
امام جمعه رودان نیز با اشاره به بارندگی‌های اخیر و سیل ایجاد شده در محله سنگی رودان گفت: بعد از گذشت چندین روز از بارندگی هنوز مردم در این منطقه با مشکل روبرو هستند.
حجت الاسلام مهدی دری جبران خسارات منازل، کشاورزی و باغ‌های شهرستان را مهم دانست و افزود: با توجه به پیش بینی بارندگی‌ها آینده، باید ترمیم سیل بند محله سنگی شتاب بیشتری بگیرد.

بیشتر بخوانید: امام‌جمعه بندرعباس: ۹ دی، ارزش‌های نظام را جاودانه کرد
خطبه‌های نماز جمعه توکهور وهشتبندی
امام جمعه توکهور وهشتبندی خواستار تقویت سیل بند‌ها و سد‌های خاکی آبخیزداری شد.
حجت الاسلام حسین جهانگیری افزود: یکی از مشکلات هرساله در مواقع بارندگی وجاری شدن سیل برای مردم این منطقه، قطع راه ارتباطی به مرکز شهرستان به علت طغیان رودخانه دو آبنمای ورودی بخش است، که نیاز به ساخت پل است.
وی با گلایه از مخابرات استان بابت قطعی مکرر اینترنت وخطوط ارتباطی گفت: در حالیکه منطقه بر اثر سیل دچار بحران شده نیاز به ارتباط با مرکز برای کمک رسانی ضروری است.
خطبه نماز جمعه بندر لنگه
امام جمعه بندرلنگه از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهید گمنام و سالگرد شهادت ام ابی‌ها حضرت فاطمه زهرا (س) قدردانی کرد.
حجت الاسلام اسماعیل نیا به بارندگی اخیر در شهرستان اشاره کرد و گفت: در این بارندگی بعضی از منازل آسیب دیده و می‌طلبد مسئولان اجرایی با کمک گروه‌های جهادی مشکل ما سیل زدگان را برطرف کنند.
خطبه نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
مسعود راور امام جمعه اهل سنت بندرلنگه به اهمیت صبر و بردباری انسان‌ها در مقابل سختی‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از واژه‌هایی که در قرآن آمده کلید ورودی بهشت، صبر و استقامت است.
نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز به حضور با شکوه مردم این جزیره در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: تمام مظلومان دنیا به سردار شهید سلیمانی، این مرد بزرگ افتخار می‌کنند.
نماز جمعه شیعه قشم
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم هم با بیان اینکه برخی دستور العمل‌ها، خود موانع تولید هستند گفت: مشکلات فراوانی در بخش صادرات و واردات کالا در جزیره قشم وجود دارد که باید مسئولان برای رفع آن چاره اندیشی کنند.
نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم نیز با اشاره به بارش رحمت الهی در هفته گذشته گفت: در هر بارندگی چند نقطه مشخص در قشم دچار خسارت می‌شود، ولی هنوز آسیب شناسی و راهکار درستی برایش ارائه نشده است.
نماز جمعه بشاگرد
حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای شهرستان در حوزه معدن، کشاورزی و آبخیزداری، حضور رئیس جمهور در شهرستان بشاگرد برای توسعه همه جانبه شهرستان نیاز است.
خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی آباد هم گفت: حذف عکس و مطالب مربوط به سردار سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس دشمن حتی از نام شهید و رواج الگوی مقاومت است.
اقامه نماز جمعه شهرستان بندر خمیر
حجت الاسلام صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: بی تفاوتی نسبت به عدالت و رهاکردن این موضوع مضرات فراوانی دارد.
نماز جمه بوموسی
حجت الاسلام محمد پاک نژاد امام جمعه بوموسی گفت: ماهیت نظام اسلامی ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است و باید در همه ابعاد و بخش‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی و دفاعی قوی شود تا نظام سلطه و در راس آن امریکا که ماهیتی سلطه گر و زورگو دارد مجبور شود از دشمنی علیه نظام اسلامی دست بردارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10078

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات