امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶
صفحه نخست | اجتماعی | ناو گروه پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت

ناو گروه پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت

منتشر شده در ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸
ناو

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، این ناو ها از روزهای سوم تا ششم ماه میلادی آوریل (۱۴تا ۱۶) فروردین در بندرعباس حضور دارند که حامل پیام دوستی و همبستگی، صبح و شکوفایی برای مردم جمهوری اسلامی ایران و منطقه هستند.

امروز شنبه، رییس ستاد فرماندهی منطقه یکم امامت نداجا اظهار داشت: ناوگروه پاکستانی هر سال در فروردین ماه وارد بندرعباس می‌شوند که سال گذشته به علت کرونا این اقدام انجام نشد.

ناخدا یکم ستاد رضا شیبانی ادامه داد: دیدار با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و استاندار از برنامه های پیش بینی شده برای این ناوگروه بوده و همچنین دیدار با فرماندهان نظامی و دریایی ایران و گفت وگو پیرامون روابط دوجانبه در دستور کار هیات اعزامی پاکستان قرار دارد.

ضیافت شام به میزبانی فرمانده ” خان محمود آصف” روی عرشه ناو کشتی پاکستانی در روز یکشنبه با حضور وابستگان نظامی ، دیپلمات ها ومسوولان غیر نظامی، رسانه ها و نمایندگان گروه ها برگزار می شود.

این ناوگروه در روز آخر حضور خود در بندرعباس تا شرق جزیره لارک با انجام رزمایش توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بدرقه می شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4951

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *