امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
صفحه نخست | اجتماعی | میعانات گازی شرکت‌های فعال صنعت نفت بندرعباس بادستورقضایی تامین می‌شود

میعانات گازی شرکت‌های فعال صنعت نفت بندرعباس بادستورقضایی تامین می‌شود

منتشر شده در ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵
نفت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، علی صالحی روز دوشنبه پس از بازدید از واحدهای عملیاتی، پشتیبانی تعمیرهای اساسی و هیدرو کراکر پالایشگاه نفت بندرعباس در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در محل این پالایشگاه افزود: دستورالعمل‌های لازم برای حمایت از تولید و رفع موانع موجود این شرکت صادر شد.
وی در جریان این نشست با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان حمایت از تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها بیان داشت: هدف اصلی از این بازدید عمل به مطالبه بحق رهبری و اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی رییس قوه قضاییه در جهت حمایت از تولید، سرمایه گذاری و کارآفرینی است.
رییس شورای قضایی هرمزگان با تاکید بر لزوم احصای مشکلات واحدهای تولیدی به منظور اولویت بندی در تخصیص امکانات و رفع موانع موجود تصریح کرد: با توجه به وضعیت خاص استان به لحاظ وجود صنایع عظیم تولیدی و نقش آن در اشتغال پایدار، ارائه راهکارهای لازم به منظور جلوگیری از کاهش تولید باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.
وی همچنین پس از بررسی موضوع تامین خوراک خط لوله انتقال میعانات گازی برای شرکت‌های فعال در حوزه نفتی و پالایشگاهی هرمزگان و مشکلات مربوط به موضوع دریافت مجوز استاندارد تعدادی از این شرکت‌ها، به مسوولان مربوطه ماموریت داد برای رفع موانع موجود به سرعت اقدام کنند. 
نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مقرر شد با نظارت پالایشگاه بندرعباس، نسبت به اختصاص خط لوله و تامین مواداولیه و میعانات گازی مورد نیاز شرکت‌ها و واحدهای تولیدی متقاضی در سریع ترین وقت، اقدام‌های لازم انجام شود.
صالحی در خصوص گلایه‌های مطرح شده در رابطه با ارائه ندادن به موقع جواب آزمایش‌ها توسط اداره کل استاندارد هرمزگان نیز بیان داشت: اداره کل استاندارد  مکلف است، جهت جلوگیری از طولانی شدن روند پاسخ دهی، نهایتا در مذت ۳۵ روز، پاسخ مناسب را به صراحت و با شفافیت کامل به شرکت‌ها اعلام نماید.
رییس کل دادگستری هرمزگان ادامه داد: سازمان بازرسی استان نیز ماموریت دارد برای جلوگیری از انجام هرگونه آزمایش خارج از چارچوب قانونی و به منظور رعایت عدالت در ارجاع نمونه ها به آزمایشگاه های سراسر کشور، بر این موضوع نظارت نماید. 
صالحی با اشاره به نقش مهم واحدهای تولیدی در اجرای مسوولیت های اجتماعی اظهارداشت: براساس مصوبه ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و باتوجه به شرایط خشکسالی و کمبود بارش ها در سطح استان، صنایع و شرکت‌های تولیدی جهت جلوگیری از تلف شدن حیوانات، نسبت به ساخت آبشخور و تامین آب مورد نیاز آن‌ها اقدام خواهند کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6593

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *