امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | معاون استاندار هرمزگان: برنامه های پیشگیری از اعتیاد باید بازنگری شود

معاون استاندار هرمزگان: برنامه های پیشگیری از اعتیاد باید بازنگری شود

منتشر شده در ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰
پیشگیری از اعتیاد

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، علی رئوفی پنجشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، با تاکید بر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در زمینه اعتیاد، افزود: باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد (سمن ها) در اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد به صورت ویژه بهره گرفته شود تا برنامه های اجرا شده در این زمینه به اهداف مورد نظر دست یابند.

وی ادامه داد: با توجه به خسارت های زیان بار اعتیاد به مواد مخدر، اتخاذ اقدامات پیشگیرانه بسیار ضروری است و دستگاه های اجرایی ذیربط باید امکانات خود را در زمینه پیشگیری از اعتیاد به کار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: رسانه های جمعی به ویژه صداوسیما با آگاهی بخشی می توانند نقش مهمی در به ثمر نشستن طرح های پیشگیری از اعتیاد، داشته باشند.

رئوفی تصریح کرد: اعتیاد به عنوان یک بحران اجتماعی می تواند موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی و در نتیجه تهدید کننده امنیت و آرامش جامعه شود و از همین رو پیشگیری از اعتیاد و مقابله با آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این راستا نیازمند ایده نو و برنامه مدون هستیم و برنامه‌های  فرهنگی و پیشگیری در این حوزه باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10699

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات