امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
صفحه نخست | اجتماعی | فراخوان مسابقه ساخت آدمک (شیاطین زمانه) در قشم

فراخوان مسابقه ساخت آدمک (شیاطین زمانه) در قشم

منتشر شده در ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۹

شهرداری قشم همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فراخوان مسابقه ساخت عروسک و آدمک (شیاطین زمانه) ویژه راهپیمایی۲۲بهمن در قشم را منتشر کرد.

فراخوان مسابقه ساخت آدمک (شیاطین زمانه) در قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم، در این مسابقه که همزمان با دهه فجر چهل و پنجم و در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد عموم قشموندان می تواند با ساخت عروسک‌های شیاطین زمانه و سران استکبار جهانی به وسیله وسایل دور ریختنی و قابل اشتعال همچون پارچه، کاغذ، مقوا، چوب و نظایر آن در این مسابقه شرکت کنند.

علاقمندان می‌توانند آدمک‌ها و عروسک‌های مستکبرین و زورگویان جهان به خصوص سران کشورهای ستمگر آمریکا و رژیم کودک‌کش، اشغالگر و آپارتاید صهیونیستی ساخته شده به دست خود را در مسیر راهپیمایی با خود حمل کنند و در انتهای مراسم با نصب عروسک در غرفه‌ای که به همین منظور با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر، دفتر امام جمعه و فرمانداری بر پا خواهد شد این نمادهای ظلم و ستمگری را به آتش بکشند.

براساس اعلام شهرداری قشم قرار است در پایان راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از سوی شهرداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به بهترین سازنده عروسک و آدمک شیاطین زمانه هدیه‌ ای ویژه و ارزنده اهدا شود.

همه ساله از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه، ایام الله دهه فجر مایه فخر و مباهات ایرانی ها و الهام بخش ملت هایی است که در جستجوی آزادگی و استقلال واقعی هستند.

۲۲ بهمن ماه نقطه عطفی در دفتر قطور افتخارات ملت آگاه ایران است و ملت همیشه در صحنه ایران با حضور گسترده در راهپیمایی این روز مهر تایید بر نظام اسلامی می زنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=20802

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات