امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱
صفحه نخست | اخبار قشم | قطار آسفالت قشم از مسکن مهر به راه افتاد

قطار آسفالت قشم از مسکن مهر به راه افتاد

منتشر شده در ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۶

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری قشم؛ سید مسعود آل عبایی با اشاره به اینکه زیرسازی تمامی معابر اصلی و فرعی مسکن مهر توسط این شهرداری انجام شده و قطار این آبادانی به راه افتاده، گفت: از آنجایی که سازماندهی و بهسازی معابر یکی از اصلی ترین وظایف شهرداری محسوب میشود، عملیات بهسازی و آسفالت شهرک ها و محلات این شهر با جدیت درحال پیگیری است.

شهردار قشم با اشاره به وضعیت آسفالت مسکن مهر، اظهار کرد: نهضت آسفالت شهرداری شروع شده و نقطه آغاز آن از مسکن مهر بود.

آل عبایی ادامه داد: جمع کل آسفالتهای در دست اجرا ۴۳ هزار متر مربع است و برای کل پروژه اعتباری به ارزش ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان ضرورت توسعه و بهبود شبکه حمل و نقل شهری، عنوان کرد: بعد از اجرای موفق جدول گذاری مسکن مهر، زیرسازی و آسفالت مسکن مهر نیز به پایان رسیده است و اینک شهرداری به سراغ عملیات اجرایی آسفالت گرم محله پاگز و شهرک بوستان، سایت سمن، محله سجادیه رفته است.

شهردار قشم تصریح کرد: بعد از نقاط مذکور، آسفالت معابر شهرک سیستان ، شهرک نریمان ، سام وزال و سایت نخل زرین نیز توسط شهرداری قشم اجرا میشود که پیمانکار این پروژه ها، شرکت مسیر گستر قشم است و پیش بینی میشود که این پروژه ها حداکثر تا ۴ ماه دیگر به بهره برداری برسند.

www.qeshmcity.ir
روابط عمومی شهرداری قشم

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *