امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | قشم شناسی، روستای هفترنگو

قشم شناسی، روستای هفترنگو

منتشر شده در ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۱
هفترنگو

به گزارش پایگاه خبری قشم، اقامتگاه بوم گردی هفترنگو در جزیره ی قشم و روستایی به همین نام قرار دارد. این اقامتگاه یک خانه بومی جنوبی به سبک و معماری کاملا سنتی و بومی می باشد که در محوطه آن، سایبان هایی از تنه و برگ درختان نخل برای استراحت و در امان ماندن از گرمای سوزان و آفتاب جنوب تعبیه شده است.

اقامتگاه بوم گردی هفت رنگو ۲۳ باب اتاق سنتی دارد که در اطراف حیاط قرار گرفته اند و ظرفیت اسکان و پذیرش ۱۲۰ گردشگر را دارد. این اقامتگاه به دلیل معماری و چیدمانی سنتی و بسیار دیدنی میزبان گردشگران و طبیعت دوستان فراوانی از سرتاسر کشور عزیزمان است.

تمامی آن ها امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی به صورت مشترک، سیستم های سرمایشی و گرمایشی مانند اسپلیت، پرسنل مسلط به انگلیسی، راهنمای تور گردشگری و محلی، حمام و اینترنت را دارا می باشند. همچنین در آشپزخانه این اقامتگاه انواع غذا های دریایی و سنتی را سفارش دهید و نوش جان کنید و می توانید نزد بانوان هنرمند جنوبی این اقامتگاه بروید و نقش حنا بزنید و از غرفه ی صنایع دستی این اقامتگاه دیدن کنید، سوغاتی بخرید و با پوشیدن لباس های محلی قشم در طبیعت خاص و منحصر به فرد این جزیره عکس هایی به یادگار ثبت کنید و سفر خود را لذت بخش کنید.

جمعیت:

این روستا در دهستان صلخ قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۶۹۹ نفر بوده‌ است.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات