امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | قراردادهای ۱۴۰۰ استانداری هرمزگان درحال اجرایی شدن است

قراردادهای ۱۴۰۰ استانداری هرمزگان درحال اجرایی شدن است

منتشر شده در ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۷
قراردادهای

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، محسن خاکی نهاد دوشنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: پس از اجرایی شدن دستور استاندار هرمزگان و تحقق گام نخست شفافیت در استان با بارگذاری اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای مالی مدیران ارشد، میانی و مدیران دفاتر ستادی و معاونان آن‌ها، فرمانداران و بخشداران، با تأکید ویژه استاندار هرمزگان گام دوم این طرح با انتشار قراردادهای منعقد شده در سال جاری از امروز اجرایی شد که این بخش به تناوب و با انتشار قراردادهای حوزه‌های مختلف به‌ روزسانی می شود.

استاندار هرمزگان اول اسفند ماه جاری با اشاره به راه‌اندازی سامانه شفافیت استانداری، گفت: با توجه به تاکید رییس جمهور بر مساله شفافیت، گام نخست در این حوزه با انتشار حقوق و دستمزد کارکنان استانداری برداشته شد.

مهدی دوستی اظهار داشت: دامنه مسائل مالی در دستگاه‌های دولتی بسیار فراتر از حقوق و دستمزد است، به همین منظور در گام دوم فرصت های اقتصادی قابل بهره برداری استان از جمله مناقصه ها و مزایده ها و در گام سوم قراردادهای منعقده، گردش‌های مالی با پیمانکاران، مجوزها و موافقت های اصولی در حوزه صید و صیادی، گردشگری، معادن، واگذاری اراضی در این سامانه منتشر می شود.

وی بیان داشت: گسترش شفافیت در شهرداری‌ها، ادارت کل و دستگاه های اجرایی استان هم مورد تاکید است و تلاش کردیم به‌عنوان مجموعه عالی حاکمیتی در استان، نخستین گام را خودمان برداریم اما به دستگاه‌ها اعلام شده است این کار را شروع کنند.

استاندار هرمزگان به مساله واگذاری اراضی در سالیان گذشته اشاره و عنوان کرد: بنا به دستور رئیس جمهور، باید اراضی معطل مانده، در راستای منافع مردم به‌کار گرفته می شود و امید می رود تا پایان سال جاری، تمام مجوزهای واگذاری اراضی در ۱۶سال گذشته به همراه تاریخ صدور مجوز و پروانه بهره برداری در سامانه شفافیت منتشر شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات