امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰
صفحه نخست | اجتماعی | فوت ۹۸ قشم‌وند از ابتدای شیوع کرونا تاکنون

فوت ۹۸ قشم‌وند از ابتدای شیوع کرونا تاکنون

منتشر شده در ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴
وزارت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا،دکتر حمید رضا بهزادی در گفت و گویی با اشاره به نظارت کارشناسان سلامت محیط و کار بر تدفین ۱۰۶ فوتی در سطح شهرستان قشم، افزود: از بومیان و ساکنین قشم ۸ نفر در خارج از قشم فوت شده اند که با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت خاکسپاری به قشم منتقل و با نظارت کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه به خاک سپرده شده اند.

وی با اشاره به اجرای طرح تشدید نوروزی در سطح شهرستان گفت: از ۴۴۶۹ بازدید انجام شده توسط کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم دو هزار و ۳۳۱ مورد آن با همکاری و همراهی سایر ارگانها بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم عنوان کرد: در طول اجرای طرح تشدید نوروزی ۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۶ واحد از اماکن عمومی بدلیل عدم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و عدم توجه به نکات ایمنی در زمان بازرسی کارشناسان سلامت محیط و کار، و همراهی دادستانی پلمب شدند.

بهزادی با اشاره به جمع آوری و معدوم کردن نزدیک به ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته بیان کرد: مواردی که عدم رعایت آن به طور مستقیم موجب به خطر افتادن سلامت انسان گردد بحرانی محسوب می شود و در همین راستا یکصدو هفتادو هشت واحد اخطاریه بحرانی و ۱۹۸ مورد اخطار غیر بحرانی دریافت کردند.

وی معرفی ۱۳۷ واحد مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۶۷ واحد اماکن عمومی به دادگاه، ۴۳ نمونه برداری آب آشامیدنی، ۱۶ نمونه برداری از مواد غذایی سنتی، ۹۵۷ مورد کلر سنجی آب آشامیدنی، رسیدگی به ۲۲۱ مورد شکایت مردمی و ۱۹ مورد شکایت ۱۹۰ و یکهزارو ۹۵۰ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل را از سایر اقدامات انجام شده بر شمرد و خاطر نشان کرد : تلاش شبانه روزی کارشناسان سلامت محیط و کار قابل تقدیر است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5068

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات