امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
صفحه نخست | اجتماعی | فرماندار قشم: محدودیت وضعیت قرمز در قشم تمدید شد

فرماندار قشم: محدودیت وضعیت قرمز در قشم تمدید شد

منتشر شده در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷
قرمز

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از تسنیم، علیرضا نصری در نشست ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با استاندار هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه علیرغم کنترل فعالیت‌ها و تعطیلی مشاغل گروه‌های دو تا چهار در قشم، همچنان رنگ کرونایی این شهرستان قرمز است.

وی ادامه داد: براساس تصمیم ستاد کرونای استان هرمزگان، مشاغل غیر ضروری قشم برای یک هفته دیگر تعطیل شدند.

فرماندار قشم تصریح کرد: تعطیلی مشاغل گروه‌های دو تا چهار در صورت تغییر رنگ کرونایی شهرستان به رنگ‌های زرد یا آبی و ایجاد شرایط ایمن برای کسب و کار در این جزیره، می‌تواند تغییر کند که از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

 

با کسانی که موجب افزایش این بیماری میشوند، برخورد خواهد شد

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان قشم از همه مردم برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با هدف کمک به سلامت جامعه و فعال شدن کسب و کارها درخواست همیاری نمود و گفت: با متخلفان و کسانی که با بی توجهی و عادی انگاری موجب افزایش این بیماری و آسیب رساندن به کسب و کار مردم می‌شوند بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

نصری با تقدیر از همکاری امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم و مدیران مجتمع‌های تجاری برای گذر از شرایط سخت کرونایی حاکم بر شهرستان، افزود: متاسفانه نادیده گرفتن خطر انتقال کرونا با برگزاری تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی، به پر پررنگ‌تر شدن وضعیت قرمز در شهرستان منجر شده است.

وی همچنین از بازرسان و ناظران ستاد مدیریت کرونای قشم خواست بدون کوچکترین چشم پوشی، موارد تخلف از سوی هر صنف و گروهی را به دستگاه‌های انتظامی برای ارجاع به مراجع قضایی منتقل کنند.

فرماندار قشم در پایان خاطر نشان کرد: استمرار همکاری‌ها، پرهیز از برگزاری تجمعات، خودداری از برپایی دورهمی‌های خانوادگی، دوری از برپایی آیین‌های عروسی و عزا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، تنها راه نجات از شرایط قرمز و رسیدن به موقعیت مناسب زندگی و کسب و کار در دوران سخت کرونایی است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5334

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *