امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
صفحه نخست | اخبار قشم | فرماندار قشم: شناسایی و بهره گیری از منابع مختلف برای تحقق مطالبات، هنر مدیریتی است

فرماندار قشم: شناسایی و بهره گیری از منابع مختلف برای تحقق مطالبات، هنر مدیریتی است

منتشر شده در ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷
فرماندار

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر علیرضا نصری در دیدار اعضای شورای اسلامی بخش حرا افزود: تغییر نگاه از تکیه صرف بر منابع دولتی و شناسایی و بهره گیری ظرفیت های دیگر مالی، اعتباری، شکل گرفته و نتایج خوبی از مشارکت لایه های مالی اقتصادی در توسعه زیرساخت ها و خدمات عمومی حاصل شده است.  

دکتر نصری، اهتمام اعضا شورا در شناسایی اولویت ها و آغاز پیگیری و رایزنی برای تامین نیازمندی ها را امید بخش و نقطه مثبت تحقق مطالبات، ارزیابی و روحیه جهادی بخشدار حرا در ارتباط گیری، بسیج ظرفیت ها و جذب منابع را مهم و موثر در پیشبرد اهداف ذکر کرد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: در کنار چانه زنی های دولتی و چشم دوختن به اعتبارات محدود دولتی با ظرفیت شناسی، ارتباط گیری و بسیج منابع مغفول مانده، سرعت تکمیل طرح ها و پروژه ها افزایش می باید.

دکتر نصری با بیان این مطلب که تعدادی از مطالبات نیازی به منبع مالی و تامین اعتبار هم ندارد و پیگیری، هماهنگی و در دسترس بودن مسوول مرتبط به تسهیل امور و سهولت دسترسی مردم به خدمات کمک می کند به بخشدار حرا ماموریت داد: پیگیری انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت وکارگاهای اقتصادی، جذب مساعدت خیرین، سازمان و نهادهای درآمدزا و تقسیم منابع بر اساس اولویت و توجه به نیازمندی های اعلام شده را در برنامه اجرایی خود قرار دهد.

در ابتدای جلسه مشترک فرماندار شهرستان قشم و اعضا شورای اسلامی بخش حرا که با حضور مهندس وحید حمایتی معاون هماهنگی امور عمرانی و مهندس وحید جابری تشکیل شد، ۱۲ موضوع به عنوان مهم ترین مطالبه مردم بخش حرا توسط اعضا شورا مطرح گردید.

صدور اسناد مالکیتی خانه های مسکونی مردم سرریگ، تشکیل کمیسیون ایجاد شهرک های روستایی، احداث آبشیرینکن باسعیدو و تعمیر آبشیرینکن سازمان منطقه آزاد، تعیین محدوده حریم داخلی روستایی، تعویض شبکه های فرسوده برق روستای درکو، تامین خوابگاه درمانگاه دولاب، ساخت خانه بهداشت روستای سرریگ، انجام اسفالت جاده کانی، دوستکو، گوری و مرادی و موضوع تامین کپسول های گاز خانگی در این جلسه طرح و بررسی شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7080

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *