امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳
صفحه نخست | اخبار قشم | فرماندار: بساط سرگردانی مردم قشم در حل مشکلات ابتدایی برچیده شود

فرماندار: بساط سرگردانی مردم قشم در حل مشکلات ابتدایی برچیده شود

منتشر شده در ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۸
مشکلات ابتدایی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا از فرمانداری قشم، محمد محمدحسینی تختی سه‌شنبه شب در نشست مشترک با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش شهاب افزود: اگر پیگیری نکردن مطالبات در زمان مناسب به نارضایتی مردم منجر شود دهیاران مسوول مستقیم هستند و این در دولت مردمی پذیرفتنی نیست.

وی  ادامه داد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در میان مردم باید برای بهبود شرایط زندگی مردم، مطالب را بدون تعارف و ملاحظه به مسوولان منتقل کنند.

دهیاران اقدامات توسعه‌ای را در بستر برنامه‌های بلند مدت پیگیری کنند

فرماندار قشم اظهار کرد: دهیاران با  تنظیم چشم انداز، کوتاه، میان و بلند مدت، تمامی اقدامات توسعه‌ای خود  را بر اساس برنامه و نقشه راه دنبال کنند.

وی افزود: پایبندی به قانون وآینده نگری در فعالیت‌های ماموریتی، جزء ضرورت‌هایی است که دهیاران باید به آن اهتمام داشته باشند.

استفاده حداکثری از ظرفیت خیران ضروری است

محمدحسینی تختی به شیوه‌های جذب مشارکت خیران در احداث زیر ساخت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مسیر تامین اعتبار در دستگاه‌های دولتی با خیران متفاوت است و بازنگری در شیوه‌های تنظیم تفاهمنامه‌ها برای استفاده حداکثری از ظرفیت خیران ضروری است.

وی تصریح کرد: سپردن طرح‌های متعدد به خیران و نیمه کاره ماندن آن ها از دیگر مواردی است که باید با اولویت بندی طرح‌ها و تکمیل آن بر اساس این اولویت‌ها کار را به انجام رساند.

فرماندار قشم افزود: دهیاران مطالبات بخشداری را به موقع انجام دهند و ارتباط مستمر با بخشداری داشته در پیگیری مطالبات بخشداری و همچنین مطالبات مردم جدی باشند.

جلسه مشترک فرماندار و دهیاران و شوراهای اسلامی بخش شهاب با حضور فرماندار، معاونان، بخشداران و مسوولان محلی در شهر سوزا برگزار شد.

فرماندار قشم پیش از این نشست از روستاهای ریگو، کمال آباد، برکه خلف، نخل گل، زیرانگ، مسن، شیب دراز و دیرستان بازدید کرد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12042

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات