امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰
صفحه نخست | اجتماعی | فراخوان مردم قشم به حضور در آیین گرامیداشت ۹ دی

فراخوان مردم قشم به حضور در آیین گرامیداشت ۹ دی

منتشر شده در ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۱

 رییس تبلیغات اسلامی قشم از اقشار مختلف مردم سرزمین آب و آفتاب برای حضور در آیین گرامیداشت یوم الله ۹ دی دعوت کرد و گفت: اجتماع مردمی روز بصیرت و میثاق با ولایت فردا (شنبه) با حضور حماسی ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس برگزار می شود.

فراخوان مردم قشم به حضور در آیین گرامیداشت ۹ دی

به گزارش پایگاه خبری قشم، حجت‌الاسلام غلامعلی کاظمی روز جمعه افزود: یوم الله ۹ دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی ماندگار یکی از بی نظیرترین حرکت های خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرین دیگری از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه افتخارات تاریخ مبارزات مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد.

رییس تبلیغات اسلامی قشم توضیح داد: اجتماع پرشور مردم ولایت مدار قشم  از ساعت ۹ روز شنبه ۹ دی در آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی است و با وجود توطئه های مستمر دشمنان، حضور مردم بار دیگر آنها را بیش از پیش مایوس خواهد کرد.

کاظمی اضافه کرد: تمهیدات لازم در تمام زمینه ها برای حضور پرشور و پر صلابت مردم سرزمین آب و آفتاب با هماهنگی دستگاه های اجرایی در این شهرستان مرزی پیش بینی شده است.

۹ دی در تقویم رسمی کشور به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

مقام معظم رهبری در توصیف حماسه ماندگار ۹ دی فرمودند “در سرکوب فتنه ۸۸ عاشورا به کمک ملت ایران آمد”.

پس از انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۳۸۸، فتنه گران و جماعتی از سیلی خوردگان از انقلاب اسلامی با حمایت آشکار و بی پرده هیات حاکمه آمریکا و صهیونیست ها ماهها جمهوری اسلامی ایران را با ناامنی، آشوب و اردوکشی خیابانی رو به رو کردند تا اینکه با زیرپاگذاشتن شعائر الهی و توهین به ساحت مقدس امام حسین(ع)، مردم بصیر ایران همچون موجی خروشان به خیابان ها آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را جمع و آنان را منزوی کردند.

پیش از حماسه ۹ دی و حضور انقلابی مردم، مقام معظم رهبری بارها سران فتنه را از قرار گرفتن در توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و دستاویزی برای فشار سنگین بر انقلاب و کشور برحذر داشته بودند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=18640

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات