امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
صفحه نخست | اجتماعی | علی درویش‌پور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم شد

علی درویش‌پور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم شد

منتشر شده در ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷
درویش‌پور

به گزارش پایگاه خبری قشم، حمیدرضا مومنی در این حکم خطاب به درویش‌پور بیان کرده است: با عنایت به تفویض اختیار رییس  جمهوری محترم و در اجرای ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی و به موجب این حکم به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  منصوب می شوید.

وی در این از حکم افزوده است: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام «سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»از جنابعالی انتظار می رود در راستای ارتقاء جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه اهتمام لازم را فراهم آورید.

دبیر شورای عالی ماطق آزاد ادامه داد: در این راه باید با بهره مندی از ظرفیت های استراتژیک آن منطقه، به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب تلاش شود.

مومنی خاطرنشان کرد:همچنین حمایت از تولید داخلی و حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، از دیگر هدف‌هایی است که انتظار می‌رود با تعامل و همکاری با سایر اعضاء هیأت مدیره زمینه تحقق آن را در منطقه فراهم آورید.

درویش‌پور پیش از این معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بود و پیش از این «کیهان عباسیان» سرپرستی سازمان منطقه آزاد قشم را بر عهده داشت.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5265

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات