امروز : ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲
صفحه نخست | اجتماعی | عضویت رایگان در کانون های پرورش فکری هرمزگان

عضویت رایگان در کانون های پرورش فکری هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۱

طرح عضویت رایگان کودکان و نوجوانان هرمزگانی از ۱۷ تا ۱۸ بهمن ماه به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اجرا می‌شود.

عضویت رایگان در کانون های پرورش فکری هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم، پروین پشتکوهی افزود: خانواده‌ها برای استفاده از این طرح و عضویت رایگان فرزندان خود در این مراکز می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان هرمزگان به عضویت در مرکز فرهنگی هنری شهر خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کودکان و نوجوانان ۶ تا ١٨ ساله تا پایان وقت اداری روز ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ فرصت دارند در یکی از این مراکز، ثبت‌نام و از فعالیت‌های عمومی کانون در طول سال استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان توضیح داد: این کانون با ۱۶ مرکز فرهنگی ثابت، ۲مرکز پستی، سه مرکز سیار روستایی در استان هرمزگان فعالیت دارد و در حال راه اندازی یک سیار شهری در شهرستان پارسیان است.

پشتکوهی اضافه کرد: این مراکز فرهنگی هنری در شهرستان‌های بندرعباس، قشم، میناب، حاجی‌آباد، خمیر، فین، بستک، جاسک، لنگه، هرمز، سیریک و ابوموسی فعالیت می کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسوولیت کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

برنامه‌های کمیته مرکزی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=20752

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات